امید و شادی در نمایشگاه جابر و فرصت های یادگیری

تهران (پانا ) - سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران در جلسه با کمیته هماهنگی اجرای جشنواره جابربن حیان به بررسی راهکارهای امکان اجرای نمایشگاه حضوری این جشنواره پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امید و شادی در نمایشگاه جابر و فرصت های یادگیری

کمیته ی هماهنگی جشنواره جابر و فرصت های یادگیری طی نشست با سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران به بررسی راهکارهای امکان اجرای نمایشگاه حضوری این جشنواره پرداخت. این نمایشگاه ظرف ده سال اخیر هرسال در سطوح مختلف از مدرسه تا سطح کشوری برگزار می شد و میلیون ها دانش آموز ابتدایی در سراسر کشور در تولید پروژه های علمی مشارکت داشتند.

امسال بر گستردگی این برنامه بعنوان فرصت های متنوع یادگیری تاکید شده بود و جهت اجرای مجازی جشنواره، بنا به گفته مهدی احمدی، رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی شهر تهران تمهیداتی فراهم شده بود. حدود 139 پروژه از تعداد240 دانش آموز در سایت بارگذاری شده است. سپس پیشنهاداتی از سوی اعضای این کمیته مبنی بر برپایی کانال اطلاع رسانی در شبکه شاد و گفتگو در شبکه آموزش تلویزیون و...مطرح شد.

در بخش دیگر بعد از پخش نمونه ای تیزر و کلیپ جشنواره بالندگی دبیرستان فرهنگ منطقه 7 توسط معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، ربوشه گفت: در این شرایط امید، شادی، شور و طراوت بطور مرتب اشاعه یابد. همانقدر که نمایشگاه صرف همچون گذشته مطلوب نیست، مجازی صرف هم کافی نیست بلکه تلفیقی از همه تدابیری که با توجه به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین به شایسته محوری منجر شود، اهمیت دارد.

پس از ارائه جمع بندی توسط احمدی، رئیس اداره تکنولوژی قرار شد سناریو برای آغاز و انجام نمایشگاه برای حدود اواخر مهر ماه با هدف گذاری "نمایشگاهی در خدمت یادگیری و برای یادگیری"تهیه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار