زنگ مقاومت در مدارس ناحیه یک شهرستان بهارستان طنین انداز شد

بهارستان یک (پانا)-همزمان با سراسر کشور و در گرامیداشت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس صبح امروز زنگ "مقاومت، ایثار و پیروزی" با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان تهران ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و شورای معاونین این منطقه در مدارس ناحیه یک بهارستان طنین‌انداز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مقاومت در مدارس ناحیه یک شهرستان بهارستان طنین انداز شد

در این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌شهدا و امام‌شهدا، این جنگ هشت ساله را به عنوان یک اعتبار بین‌المللی خواند و زنده نگه‌داشتن این سرمایه را ضروری دانست.

هاشمی افزود : جنگ برای ما یک دانشگاه بود و به ما درس خودباوری و اعتماد به نفس و ایستادگی داد و این محور ها می تواند در همه امور از جمله اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی راهگشا باشد.

هاشمی ادامه داد : جنگ برای ما یک نعمت بود با همه سختی‌ها و دشواری‌های آن و ما نباید بگذاریم تجربیات آن در گذشته باقی بماند و با یادآوری رشادت‌ها و اقدامات و تدابیر جنگ می توانیم مشکلات امروز را مرتفع نماییم.جنگ فقط یک پدیده تاریخی نبود و در آن قریب به سیصد هزار شهید تقدیم شد که هرکدام از آنان ارزشمند و گرانبها و سرمایه‌های بزرگی بودند.

او ادامه داد : یکی از راهبردهای اصلی بهره‌برداری از جنگ استفاده و یادآوری خاطرات رزمندگان و تجربیات و ارزشمند آنان است و این خاطرات بدون واسطه و توسط کسی که حضور عینی داشته بیان می شود.

در پایان این مراسم زنگ مقاومت به صورت نمادین در مدرسه شاهد دکتر جعفر شهیدی نواخته شد.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار