برگزاری مراسم شور عاطفه ها با پویش ایران همدل در ناحیه 3 مشهد

مشهد(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد عنوان کرد پویش ایران هم دل و شور عاطفه ها نمادی از مشارکت و آموزش مهارت زندگی به دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم  شور عاطفه ها با پویش ایران همدل در ناحیه 3 مشهد

زنگ مهر عاطفه ها در آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس نیز با حضور معلمان، اعضای انجمن اولیا و تعدادی از دانش آموزان حاضر در مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی نواخته شد.

مراسم نمادین مهر عاطفه ها در دبستان حضرت زینب (س) مصلی نژاد و با مشارکت دبستان پژوهش، دبستان مهر امام رضا علیه السلام و دبیرستان آزادگان با حضور علی یونسی رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد، نظر یافته رئیس اداره منطقه یک کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

رزا درسنی در رابطه با مهارت نوع دوستی بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین متولی که رسالت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را بر دوش دارد، یکی از مسئولیت هایش نهادینه کردن نوع دوستی است.

این مقام مسئول در ادامه برای داشتن زندگی بهتر به مهارت های زندگی اشاره کرد و گفت: به دانش آموزان، احترام گذاشتن، فداکاری، ایثار، محبت و ازخودگذشتگی را بیاموزیم.

وی ادامه داد: احساس خوشبختی زمانی در دانش آموزان تجلی می یابد که همه با هم همدل و هم صدا باشند.

وی در ادامه افزود: همدلی و همصدایی باید در تمام جنبه های زندگی ما دیده شود همان طوری که در هشت سال دفاع مقدس دیده شد و در پویش همدلی و رزمایش‌هایی که به مناسبت کمک به افراد محروم، برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار