به مناسبت هفته دفاع مقدس:

افتتاح سه خط تولید ماسک در شهرستان قدس

شهرقدس(پانا)-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس از افتتاح سه خط تولید ماسک به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروه جهادی امداد معلول خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سه خط تولید ماسک در شهرستان قدس

سرگرد حسین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در حوزه سلامت بیان کرد: گروه‌های جهادی متعددی در عرصه‌های مختلف سلامت شروع به فعالیت کرده‌اند همچنین در این راستا گروه جهادی امداد معلول نیز موفق به تولید ماسک در شهرقدس شده‌اند.

او ادامه داد: این گروه جهادی علاوه بر برخورداری از تجربه و تخصص در کار خود قطعا به تعهدات کاری نیز پایبند هستند، چرا که با شروع فعالیت در این عرصه شاهد تولید محصولات با کیفیت از این مجموعه هستیم.

در ادامه نیاوند مدیر اجرایی گروه امداد معلول با اشاره به پروژه تولید ماسک در شهرستان قدس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این مجموعه با افتتاح پروژه تولید ماسک در شهر قدس، گامی موثر در راستای بهبود سلامت شهروندان بر می‌دارد.

او افزود: ظرفیت اسمی این خط تولید حدود یک میلیون عدد ماسک در روز است و در حال حاضر عددی حدود ۵۰۰ هزار ماسک را روزانه تولید می‌کنیم که امیدوار هستیم با تامین مواد اولیه و امکانات مورد نیاز، بتوانیم تولید یک میلیون ماسک را نیز دشته باشیم.

مدیر اجرایی گروه امداد معلول ادامه داد: در این مجموعه به طور مستقیم اشتغال‌زایی ۳۵ نفر و به طور غیر مستقیم اشتغال‌زایی صدها نفر را داریم که با توجه به اهداف و برنامه‌ها، همچنین تامین مواد اولیه در تلاش هستیم در نقاط دیگر این مجموعه را توسعه دهیم.

نیاوند در رابطه با نحوه توزیع اقلام گفت: در رابطه با نحوه توزیع، به صورت عمده و با توجه به قیمت‌های مصوب در تمامی مراکز از جمله مراکز درمانی عرضه می‌شود و حتی در اختیار شهروندان نیز قرار می‌گیرد.

خبرنگار: پردیس سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار