هم‌زمان با اولین روزهفته دفاع مقدس انجام شد؛

ایجاد مرکز نیکوکاری در اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

زنجان (پانا) - به‌منظور کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد وتامین نیازهای آنان مدیریت و کارکنان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان مبلغ ۴۰۰میلیون ریال در طرح احسان حسینی مشارکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مرکز نیکوکاری در اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان از مشارکت مدیریت و کارکنان خدوم آن سازمان در طرح احسان حسینی قدردانی کرد و افزود:حمایت خدمتگزاران این سازمان از ایتام تحت حمایت و مشارکت در طرح احسان حسینی همیشه در ذهن‌ها ماندگار خواهد شد.

وی،با اشاره به مرحله دوم رزمایش "ایران همدل" که با مشارکت همگانی مردم و نهادها و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود،گفت: در مرحله دوم پویش "ایران همدل" ۲۸ هزار بسته مواد غذایی و۱۱۸هزار پرس غذا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به ارزش بیش از ۷۴میلیارد ریال تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت ،نیازمندان ، محرومین و همچنین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه بیش از ۳ هزار۲۱۰ دانش‌آموز و ۲۵۶دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند گفت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز دانش آموزان به وسایل و ملزومات آموزش غیرحضوری از قبیل گوشی تلفن همراه وتبلت کمک‌های خیران و نیکوکاران در این زمینه می‌تواند گره‌گشا باشد.

علی‌اکبری مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان نیز با تقدیر از خدمات حمایتی وتوانمند سازی کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز نیکوکاری در این اداره کل اعلام کرد.

در پایان این جلسه ضمن تشکر از مشارکت مدیریت و کارکنان سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان در طرح احسان حسینی لوح تقدیری از سوی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به مدیرکل این راهداری وحمل و نقل جاده‌ای اهداء گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار