در جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان مطرح شد:

با وجود مشکلات، خدمات به خوبی به مخاطبین ارائه می‌شود

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت هیچ محدودیتی نمی تواند خللی در ارائه خدمت ما به مخاطبین ایجاد کند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
با وجود مشکلات، خدمات به خوبی به مخاطبین ارائه می‌شود

محمد رضا یوسفی در پنجمین جلسه شورای معاونین این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را که نمایانگر مجموعه‌ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در طول تاریخ خود در دفاع از مرزهای میهن می‌باشد را تبریک گفت.
یوسفی ادامه داد: شرایط حال حاضر کشور شرایط حساسی است و باید کاملا هوشمندانه حرکت کنیم و امیدواریم با یاری خداوند در مقابل جنگ ظالمانه‌ آمریکا که از طریق تحریم‌ها علیه ملت ایران به کار بسته است با سربلندی بیرون بیاییم و با افتخار حماسه ای دیگر رقم بخورد.
وی در این جلسه از کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی ابراز خرسندی کرد و گفت: با وجود تنگناها و مشکلاتی که مبتلا به کشور و استان هست و با وجود محدودیت هایی که کرونا در فعالیت های ما به وجود آورده، خوشبختانه توانسته ایم خود را با شرایط تطبیق داده و الحمدالله با همت همکاران ارزشمند دستگاه متبوع هیچ خللی در ارائه خدمت به مخاطبین ایجاد نشده و قطعا کسب این مقام مرهون تلاش های معاونین، روسا، کارشناسان و کلیه پرسنل این مجموعه است که از یکایک همکاران عزیز تقدیر و تشکر می کنم.
یوسفی همچنین از زحمات تیم ارزیابی عملکرد برای جمع آوری کلیه مستندات مورد نیاز در جشنواره قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تلاش برای حفظ رتبه برتر، در سالهای آتی پیشرفت های چشمگیری در عرصه خدمت به جامعه هدف این اداره کل داشته باشیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر ارتباط بیش از پیش حوزه ها با روابط عمومی اداره کل که منعکس کننده خدمات صادقانه و نتایج عملکرد خوب و مثبت به مخاطبین است، تاکید کرد و گقت: امروز افکار عمومی به دنبال اخبار امیدوارکننده است و باید تلاش هایی که در راستای حل مسائل و رفع دغدغه مردم انجام می گیرد به اطلاع عموم برسد.
در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس ازمسئول ارزیابی و 3نفر از اعضای تیم کاری در گروه عمومی و اختصاصی تجلیل شد.
شایان ذکر است مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از مدیر امور اشتغال و کارآفرینی و مسئول دبیرخانه کارگروه و اشتغال سرمایه گذاری این اداره کل در زمینه پاسخگویی به متقاضیان تسهیلات کرونا و کسب رتبه اول کشوری با اهداء لوح، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار