نیکبخت: پیام والای شهیدان با صحت به نسل جوان منتقل شود

تهران(پانا)- زنگ ایثار و شهادت به مناسبت چهلمین سالروز آغاز دفاع مقدس، با حضور مسئولین منطقه ای و استانی، درهنرستان شهید امانی منطقه17 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: پیام والای شهیدان با صحت به نسل جوان منتقل شود

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، ضمن عرض خیرمقدم به حضورمیهمانان محترم و تبریک چهلمین سالروز آغاز هفته دفاع مقدس و تبریک اولین روز مهر گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یقینا فقط به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان کشور به است.سرزمینی که ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز و پنج هزار شهید معلم، تقدیم امنیت ایران اسلامی کرده و با تمام وجود از آرمان های والایی شهیدان دفاع خواهد کرد.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام‌معظم رهبری مد ظله العالی، برنامه های دفاع مقدس گنجینه های گرانقدر است که هر چقدر به آنها مراجعه کنیم نه تنها کم نخواهد شد بلکه وزین تر و گرانبها تر خواهد شد. وظیفه ماست که پیام شهادت را با صحت و صداقت به نسل جوان و نوجوانمان منتقل کنیم.

وی افزود: فرهنگیان تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه انجام داده و می دهند تا تربیت کننده نسل شیرمردان دفاع مقدس باشیم.

نیکبخت گفت: مادرانی که کوه دلتنگی خود را به جان خریدند تا فرزندانشان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یابند برای ما باید الگوی صبر و استقامت باشند فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که با صلابت تمام از امنیت و شرافت مردمان سرزمین شان دفاع کنند و اینگونه می توانیم بسیاری از مشکلات آسیب‌های اجتماعی در حال حاضر کاسته خواهد شد.

نیکبخت در پایان افزود: علم و دین، ادب و معرفتشان با این روش، متعالی خواهد شد شهدا را در زندگی خود حاضر و ناظر بدانیم اگر این باور را بتوانیم در خود و اطرافیانمان نهادینه کنیم گام‌های ما همیشه رو به جلو و تعالی خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار