مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

فرهنگیان و دانش‌آموزان ادامه‌دهندگان راه شهدا و رزمند گان هشت سال دفاع مقدس هستند

اسلامشهر(پانا) - دردومین روز از گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور معاون سیاسی ، انتظامی فرمانداری ، مدیر آموزش و پرورش ، فرمانده سپاه سید‌الشهدا(ع) و اعضای شورای شهر در آموزشگاه هیأت امنایی شهدای ایران تایر اسلامشهر نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش‌آموزان ادامه‌دهندگان راه شهدا و رزمند گان هشت سال دفاع مقدس هستند

در این مراسم حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و بالاخص 5000 شهید فرهنگی و 36000 دانش‌آموز شهید اظهارکرد: نسل اول انقلاب‌اسلامی از جمله، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در بسیاری از موارد پیش‌قدم بودند و امروز ما با تأسی و الگو‌گیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس تمام تلاش خود را در راه تربیت نسلی معتقد و ولایت‌مداربر اساس سند تحول بنیادین در شاخص‌های تربیتی، دینی، اعتقادی و ... به کار خواهیم بست.

او افزود: امروز معلمین و دانش‌آموزان ما با عدالت‌ورزی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی مقاومت خواهند کرد و امیدواریم امانت‌داران خوبی جهت استمرار راه شهدا باشیم.

در ادامه علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با نکو‌داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس به تبیین حماسه جنگ تحمیلی و نقش بزرگ دانش‌آموزان و فرهنگیان پرداخت و خواستار استمرار راه شهدا، ایثارگران و آزادگان شد.

سپس زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی توسط مادر یکی از شهدا و فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر نواخته شد.

در این برنامه روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار