در گفت و گو با پانا:

نفر اول رشته انسانی کنکور 99: تمرکز روی کتب درسی و برنامه ریزی دقیق راه موفقیت در مسیر کنکور بود

ارومیه (پانا)- مهدی محمدی تمر، نفر اول رشته انسانی کنکور 99 از آذربایجان غربی، تمرکز روی کتب درسی و برنامه ریزی دقیق برای درس خواندن را راه موفقیت در مسیر کنکور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نفر اول رشته انسانی کنکور 99: تمرکز روی کتب درسی و برنامه ریزی دقیق راه موفقیت در مسیر کنکور بود

مهدی محمدی تمر در گفت و گو با پانا در خصوص نحوه موفقیت در کنکور 99 گفت: کنکور یک هدف نیست، بلکه یک مسیر پر پیچ و خم همراه با راه های سخت است که فرد باید این مسیر را طی کند تا به موفقیت برسد؛ عدم توجه به فرعیات نیز می تواند کمک شایانی به موفقیت در مسیر کنکور داشته باشد.

نفر اول رشته انسانی کنکور 99 ادامه داد: یک برنامه‌ریزی دقیق و تمرکز روی کتب درسی در کنار توکل به خدا و اعتماد به نفس، فاکتور های موفقیت در کنکور بود که برآیند این موضوعات موجب موفقیت شدند.

محمدی تمر در پاسخ به نحوه درس خواندن در طی سال های اخیر گفت: روزانه هشت الی 10 ساعت برای درس خواندن اختصاص داده بودم و پدر و مادرم هم اجازه درس خواندن بیش از این را نمی‌دادند و به نظر من برای کسب موفقیت و رتبه مناسب در کنکور همین زمان کفایت می‌کند.

او ادامه داد: کلاس های آن چنانی کنکور و تدریس های خصوصی به هیچ وجه در برنامه درسی من وجود نداشت و فقط با تلاش خودم و راهنمایی های دبیرانم در دوران تحصیل به این نقطه رسیدم و اول از خانواده و بعدا از معلمان و مدیر زحمتکشمان تشکر می‌کنم.

محمدی گفت: در طی این سال ها فعالیت های روزمره را کنار نگذاشتم و حتی فعالیت های ورزشی را هم ادامه دادم و به نوعی حبس تحصیل در خانه را تجربه نکردم؛ به دوستان و هم نوعان خودم هم توصیه می‌کنم این روش را برای موفقیت در کنکور تجربه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار