رئیس سازمان دانش‌آموزی زنجان درجلسه هماهنگی جشن «مهرعاطفه‌ها»:

هدف از «مهر عاطفه‌ها» ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی و مشارکت‌پذیری در بین دانش‌آموزان است

زنجچان (پانا) - جلسه هماهنگی مهر عاطفه‌ها با شعار «مهرهمدلی» شرکت رئیس سازمان دانش‌آموزی و مسئولین کمیته امداد استان زنجان در محل سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از «مهر عاطفه‌ها» ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی و مشارکت‌پذیری در بین دانش‌آموزان است

فیروز مهدی، رئیس سازمان دانش‌آموزی به تشریح اهداف این برنامه پرداخت و گفت: هدف از این برنامه ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی و مشارکت‌پذیری در بین دانش‌آموزان و همچنین کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی است.

این برنامه امروز با حضور معلمان و اعضای انجمن اولیا و تعداد محدودی از دانش‌آموزان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تعدادی از مدارس شروع به کار کرد.

در این جلسه مقرر شد وجوه جمع‌آوری شده صرف امورات مدرسه‌ دانش‌آموزان و خصوصا تهیه تبلت برای دانش‌آموزان حمایت‌پذیر هزینه شود.

همچنین در این جلسه پیشنهاد تأسیس یک مرکز نیکوکاری با محوریت اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان دانش‌آموزی با هماهنگی کمیته امداد مطرح شد و مورد استقبال مسئولین قرار گرفت.

مهدی، هدف از تأسیس این مرکز را ایجاد ارتباط نزدیک‌تر بین کمیته‌ امداد و دانش‌آموزان و شناسائی محرومین و نیازمندان و کمک به آنها عنوان کرد و افزود: با ایجاد این مرکز شناسایی و معرفی دانش‌آموزان نیازمند از طرف مدارس به مرکز نیکوکاری سازمان دانش‌آموزی با دقت و سرعت انجام می‌شود و این مرکز به راحتی می‌تواند به دانش‌آموزان حمایت پذیر کمک کند.

همچنین جباری نماینده‌ی کمیته امداد استان گفت: سازمان دانش‌آموزی می‌تواند اولیای حمایت‌پذیر را به کمیته امداد معرفی کند تا بتوانند از وام‌های خوداشتغالی این اداره با شرایط خاص استفاده کنند.

در این جلسه مقرر شد یکی از مدارس ناحیه(2) زنجان در تاریخ10/7/ 1399 به صورت نمادین از طریق شبکه شاد و یا در صورت نبود موانع بهداشتی در خصوص بیماری کرونا، به صورت حضوری برنامه «مهر همدلی» را اجرا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار