نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس شهرستان زبرخان

زبرخان (پانا)- زنگ مقاومت و ایثار با حضور فرماندار شهرستان زبرخان، امام جمعه شهر درود، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین شهرستان در دبیرستان شهید یادگار شهر درود نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس شهرستان زبرخان

سید یحیی سلیمانی فرماندار شهرستان زبرخان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تبریک این هفته به خانواده بزرگ شهدا،جانبازان، ایثارگران، از دفاع مقدس به‌عنوان یک واقعه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد و گفت: در این واقعه تاریخی رزمندگان با دلاوری و سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شده و برای کشور امنیت و اقتدار و عزت به ارمغان آوردند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی، کشور عراق در واقع مجری این جنگ بود، در صورتی که چندین ابر قدرت و توطئه های چندین کشور و گروه های معاند در پشت این جنگ بود که رزمندگان با دستان خالی به این جنگ نابرابر رفتند و سربلند بیرون آمدند و با مدیریت سیاسی دقیق حضرت امام (ره) و در دورانی که انقلاب اسلامی نقاهت خودش را پشت سر می گذاشت توانست در این مصاف سربلند بیرون بیاید.

نماینده دولت در شهرستان زبرخان در توصیه به دانش آموزان گفت: از همه شما دانش‌آموران خواهش میکنم که تمامی پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنید تا از این بحران به سلامت بیرون آییم و در جهت آرمان های انقلاب و پیشرفت اعتلای کشورمان قدم برداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان درآیین نمادین نواختن زنگ «ایثار و مقاومت» که در دبیرستان شهید یادگار شهر درود برگزار شد، گفت: با واردشدن به چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید بیش‌ازپیش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

سید مجتبی تاراش باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس است که عاشقانه و با عزمی راسخ در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

تاراش تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را علیه نظام اسلامی به کار بسته اند که بارز‌ترین آن‌ها خساراتی است که در طول دوران دفاع مقدس به ملت ما وارد ساختند.

او در ادمه بیان کرد: با نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس، دانش آموزان با اتحاد و یکرنگی خود در برابر هرگونه تهدیدات و حرکت اشتباه دشمنان این مرز و بوم می‌ایستند و تا پای جان برای دفاع از کشور اسلامی شان می‌کوشند.

وی افزود: دفاع مقدس روزگرامیداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار