مدیرآموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد:

هزار بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان کم بضاعت در مدارس خلیل آباد توزیع خواهد شد

خلیل آباد (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در مراسم جشن عاطفه ها از توزیع 1000 بسته لوازم التحریر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، ویژه دانش آموزان کم بضاعت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هزار بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان کم بضاعت در مدارس  خلیل آباد توزیع خواهد شد

محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در مراسم جشن عاطفه ها که با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان در آموزشگاه شهید جعفری برگزار شد از توزیع 1000بسته لوازم التحریر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ویژه دانش آموزان کم بضاعت خبر داد.

وی گفت: تمام تلاشمان این است که دانش آموزی در آغاز سال تحصیلی جدید نگرانی بابت نداشتن لوازم مورد نیاز مدرسه نداشته باشد و با هماهنگی صورت گرفته امیدواریم این موضوع محقق شود.

روشندل افزود: معلمان ما در آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد هر ماه مبلغی از حقوق خود را برای دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت اهدا می کنند که به سهم خود از همه این عزیزان که الگوی انسان دوستی هستند تشکر می کنم.

روشندل ضمن تشکر از کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: دانش آموزان، فرزندان ما هستند و امیدواریم هیچ دانش آموزی در مسیر تحصیل با مشکلات مالی مواجه نشود و این مهم تلاش همه آحاد جامعه را می طلبد.

وی در ادامه از همراهی خیرین قدردانی کرد و گفت: با همراهی خیرین گرانقدر هر یک از دانش آموزان یا والدین آن ها دچار بیماری یا عارضه ای باشند آن ها را به پزشکان مجرب در مرکز استان معرفی می کنیم، همچنین امسال با توجه به شرایط خاصی که با وجود ویروس کرونا در مدارس حاکم است خیرین عزیز در تأمین مواد بهداشتی اقدامات شایانی انجام داده اند.

روشندل جشن عاطفه ها را تمرین انسان دوستی دانست که باید دانش آموزان از همان ابتدای تحصیل در مدرسه فراگیرند و به یاد داشته باشند بنی آدم اعضای یکدیگرند و چنانچه فردی دچار مشکل شود وظیفه ماست که به یاری او بشتابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار