آموزشگاه "وکیلی2" به نام زنده یاد علی بلبلی تغییر نام یافت

نیشابور(پانا)- با مساعدت و موافقت خیرنیک اندیش، عبدالرضا وکیلی، آموزشگاه وکیلی2 به نام آموزشگاه " زنده یاد علی بلبلی وکیلی2" تغییر نام یافت.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه "وکیلی2" به نام زنده یاد علی بلبلی تغییر نام یافت

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از این حرکت عالمانه، گفت: انسان های بزرگ دل در گرو رشد دیگران دارند و برخود لازم می دانم از آنچه در این سالها در حوزه مدرسه سازی توسط خیرین مدرسه ساز به ویژه مهندس عبدالرضا وکیلی و مدیر روابط عمومی ایشان، زنده یاد علی بلبلی در نیشابور اتفاق افتاده است، ادای احترام و تکریم کنم.

علیرضا کلیدری افزود: در زمان حضور حاج علی بلبلی سه آموزشگاه در سرولایت ساخته شد و بنده از نزدیک با این مرد جهادی و تلاش های آن زنده یاد ارتباط داشته ام.

وی گفت: مهندس وکیلی و در کنار ایشان زنده یاد بلبلی و تمام کسانی که دغدغه تعلیم و تربیت داشته و دارند، به حق جریان سازند و در عمل ثابت کرده که سرنوشت دیگران برایشان مهم است.

وی ادامه داد: کار دلی و حس خوب، گفتنی نیست و بنده به نوبه خود از این اقدام خیر نیک اندیش، مهندس وکیلی قدردانی کرده و به مقام شامخ خانواده بزرگ بلبلی ادای احترام می کنم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ماهم تلاش می کنیم روح این بزرگان شاد بماند و امید که آموزش و پرورش نیشابور بتواند نقش مهم خود را در جهت پیشبرد اهداف تبیین شده، انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار