۹۴ خانه ناایمن و بیغوله در محله‌های هرندی، شوش و مولوی شناسایی شد

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به وجود ۹۴ خانه ناایمن و بیغوله در محله های هرندی، شوش و مولوی به عنوان مراکز جرم گفت با توجه به ناایمن بودن این خانه ها مکاتبات لازم با شهرداری تهران انجام می شود تا بر اساس ماده ۵۵ نسبت به تخریب این منازل اقدام شود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
۹۴ خانه ناایمن و بیغوله در محله‌های هرندی، شوش و مولوی شناسایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به آسیب اعتیاد اظهار داشت: اعتیاد یکی از پیچیده ترین آسیب های اجتماعی است که سبب افزایش سایر آسیب های اجتماعی نیز می شود.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برنامه کاملی در زمینه آسیب های اجتماعی مبنی بر تقویت اقدامات اجتماعی و فرهنگی در نظر گرفته شد تا شرایطی فراهم شود که افراد دچار اعتیاد نشوند.

استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه فرد معتاد دچار آسیب های جسمی و روانی می شود در زمینه روحی نیاز به اقدامات اجتماعی دارد بر همین اساس برخی دستگاه ها مکلف شدند تا اقداماتی را برای توانمندسازی و اجتماع پذیر کردن آنها انجام دهند.

محسنی بندپی سپس گفت: طبق قانون شهرداری تهران مکلف به ایجاد ظرفیت برای نگهداری ۶ هزار معتاد متجاهر است؛ که مقرر بود برای نگهداری ۲ هزار معتاد ظرفیت فراهم کنند اما این امر محقق نشده و شهرداری باید این وظیفه قانونی را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: در مورد تامین آب و برق مرکز شهید زیاریان اقدامات لازم به عمل می آید، به علاوه نیاز غرب استان تهران به دفاتر مبارزه با مواد مخدر نیز تامین و بررسی های لازم جهت ایجاد ظرفیت پذیرش معتادان به عمل می آید.

استاندار تهران در مورد وضعیت برخی خانه ها در محله های هرندی، شوش و مولوی تاکید کرد: در مورد ۹۴ خانه بیغوله در محله های هرندی، شوش و مولوی که به محل جرم تبدیل شده و با توجه به ناایمن بودن آنها مکاتبات لازم با شهرداری تهران انجام می شود تا بر اساس ماده ۵۵ نسبت به تخریب این منازل اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار