مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تحکیم ارزش های انقلاب در اندیشه نوجوانان و جوانان مصداق امروزی دفاع مقدس است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان کرد بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دفاع مقدس امروز تحکیم باورهای جوانان و نوجوان است تا در برابر هجمه دشمنان مقاوم شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تحکیم ارزش های انقلاب  در اندیشه نوجوانان و جوانان مصداق امروزی دفاع مقدس است

حمیدرضا رخشانی در مراسم زنگ ایثار و مقاومت که امروز با حضور سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان و دیگر مسئولان استان در مدرسه فضیلت زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: به گفته حضرت علی (ع) همه ما باید فرزند زمان خود باشیم و این سخن پرمعنا در فرمایشات مقام معظم رهبری تبلور یافته که خطاب به جوانان و نوجوانان فرمودند همواره با بصیرت مسائل زمان خود را بشناسید.
وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس فرزند زمان خود بودند و با تشخیص صحیح نیاز زمان خود از جان و مال خود گذشتند و برای دفاع از میهن اسلامی راهی جبهه های جنگ شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر اکنون بیمه هستیم و هیچ کشوری جرات نمی کند به کشور ما تعرض کند به دلیل همان جانفشانی های دوران دفاع مقدس است که دشمنان را از نظر حملات نظامی ناکام گذاشت.
رخشانی افزود: دشمنان اکنون این توانمندی مردم ایران را می دانند که اگر قرار باشد کیان مملکت آسیب ببیند حاضرند تا پای جان بایستند تا جلوی همه حملات را بگیرند و مقاومت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این زمان براساس گام دوم انقلاب وظیفه داریم خود را تجهیز کنیم و باورهای خود را مستحکم و تجهیز کنیم تا جوان ما به سمت و سوی دیگر نروند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری در رابطه با این امر خطیر همکاران فرهنگی به مثابه سپاهی قوی است که ارزش های انقلاب اسلامی را پشتیبانی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار