فرماندهی سپاه انصارالمهدی زنجان در مراسم نواختن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی:

مدارس ما سنگرهای مستحکم و تسخیرناپذیر انقلاب اسلامی است

زنجان (پانا) - مراسم نمادین نواختن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان و مدیرکل آموزش و پرورش استان در دبیرستان شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ما سنگرهای مستحکم  و تسخیرناپذیر انقلاب اسلامی است

سردار کرمی فرماندهی سپاه انصارالمهدی زنجان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز و تبریک هفته دفاع مقدس از دست اندرکاران برگزاری این مراسم که فضای جهاد و شهادت و دفاع از و دفاع مقدس را در محیط فرهنگی به نمایش گذاشتن قدردانی کرد.

وی در ادامه به جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هدف همه مستکبران عالم خاموش کردن ندای انقلاب و حکومت الهی و اسلامی بود در حالیکه نیروهای مسلح ما هنوز آمادگی ورود به یک جنگ تمام عیار را نداشتند.

وی با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب و شکست دشمنان عنوان کرد: ایمان به قدرت لایزال الهی، رهبری داهیانه امام امت و وجود مردمی بی نظیر، بی بدیل، شهیدپرور و عاشورایی رمز پیروزی ملت بزرگ ایران بود.

سردار کرمی در ادامه به ذکر چند خاطره از دانش آموزان شهید در عملیات های مختلف پرداخت و با اشاره به رشادت های این عزیزان گفت: ابر قدرت‌ها نمی‌توانند در مقابل اراده آهنین رزمندگان ما مقاومت کنند هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند اراده الهی ولایت‌مداری و عاشورایی فرهنگیان، دانش آموزان و ملت ما را بشکند.

وی با اشاره به نامگذاری آموزشگاه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: سردارسلیمانی، آمریکا و ایادی آنها را در منطقه شکسته بود، او خود را سرباز ولایت می دانست.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند مدارس ما سنگرهای مستحکم و تسخیرناپذیر انقلاب اسلامی است و دانش آموزان و نوجوانان ما لشکرهای شکست ناپذیر انقلاب هستند.

در این برنامه قرائت میثاق نامه شهدا، اهدای نشان حاج قاسم سلیمانی به دانش آموزان، تجلیل از خانواده دو شهید گرانقدر صمیمی فرد و حمزه لویی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم زنگ مقاومت توسط فرماندهی سپاه انصارالمهدی زنجان به صدا درآمد و از تابلوی مدرسه که به نام شهید سردار سلیمانی مزین شده بود، رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار