تقدیر استاندار آذربایجان غربی از رتبه نخست و پنجم کنکور سراسری

ارومیه( پانا) - استاندار آذربایجان غربی از رتبه نخست و پنجم کنکور سراسری که هر دو از دانش آموزان نواحی دوگانه شهرستان ارومیه بودند، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر استاندار آذربایجان غربی از رتبه نخست و پنجم کنکور سراسری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، رتبه نخست و پنجم کنکور سراسری با استاندار آذربایجان غربی در محل حوزه استاندار دیدار و گفتگو کردند.

«مهین منافی» معاون آموزش متوسطه استان در این دیدار اظهار کرد: دانش آموزان استان آذربایجان غربی در کنکور امسال خوش درخشیدند و ده ها رتبه زیر 100 و هزار و یک رتبه اول و چند رتبه زیر ده را احراز کردند.

وی افزود: درخشش دانش آموزان آذربایجان غربی در کنکور امسال در درجه اول مرهون تلاش و کوشش مجدانه و برنامه ریزی شده خود دانش آموزان و در درجه بعدی رهنمودهای مربیان دلسوز و همراهی اولیاء دانش آموزان در سالی که گذشت است.

منافی گفت: بحران کرونا در منطقه محروم و مرزی استان آذربایجان غربی که خیلی از دانش آموزان به لحاظ موقعیت جغرافیایی مرزی از پوشش فضای مجازی به‌ندرت برخوردار بودند بیشتر تاثیرگذار بود، اما با وجود این مشکلات دانش آموزان ما علاوه بر مراکز استعدادهای درخشان مرکز استان در مناطق محروم و مدارس عادی هم حائز رتبه های خوبی شده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه ریزی توجه و تمرکز بر محتوای کتاب های درسی استفاده از رهنمودهای عالمانه مربیان خود مدارس و بی توجهی به حواشی که سالهاست دانش آموزان کشور را به استرس و عدم موفقیت کشانده است.

معاون آموزش متوسطه استان بیان کرد: بی رنگ شدن مراکزی که صلاحیت راهنمایی و هدایت دانش آموزان را ندارند در این ایام راه گشا شد و عامل اصلی درخشش دانش آموزان شد که می توان آن را تبدیل تهدید ایام کرونا به فرصت آموزشی تعریف کرد.

گفتنی است «مهدی محمدی تمر» از ناحیه دو ارومیه در گروه آزمایشی علوم انسانی رتبه نخست رشته علوم انسانی و «علی مولائی» از ناحیه یک ارومیه در گروه آزمایشی علوم تجربی رتبه پنجم کشوری را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار