روند اجرای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده اردبیل پیگیری می شود

اردبیل (پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اعلام کرد روند اجرای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده پیگیری می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
روند اجرای بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده اردبیل پیگیری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری در حاشیه نشست با مشاور طرح بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده افزود: با هماهنگی به عمل آمده مقرر شده تا پیمانکار و شرکت مشاور، برنامه زمانبندی عملیاتی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده را ارائه و با کنترل و نظارت اداره کل راه و شهرسازی روند اجرای پروژه طبق برنامه به پیش رود.

او از بررسی مسائل و مشکلات موجود در روند اجرای این بیمارستان در جلسه امروز خبر داد و گفت: مطالعات تکمیلی خاک شناسی و نواقص موجود با هماهنگی مهندسین مشاور و مجری طرح رفع شده و مقرر شد تا پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: با توجه به نیاز شدید استان به افزایش تخت‌های بستری، مصمم هستیم تا زیرساخت های لازم را فراهم کرده و با تسریع در احداث دو بیمارستان جدید، این نیاز مردم استان را در مناسب ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

قلندری گفت: با اینکه برای تکمیل طرح های عمرانی در کمترین مدت ممکن برنامه ریزی شده، اما قیمت تمام شده و کیفیت هم باید در اولویت اقدامات مد نظر باشد.

او افزود: همه مجریان طرح های عمرانی مکلف هستند تا ضمن شتاب دادن به امور اجرایی، نهایت دقت را در ارتقاء کیفی پروژه ها بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار