به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

زنگ ایثار و شهادت در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

بجنورد (پانا)- در دومین روز از آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بجنورد و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان فرزانگان بصورت نمادین زنگ مقاومت نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و شهادت در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: هرسال هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی تقارن داشت، ولی امسال سال تحصیلی در 15 شهریور ماه آغاز شد، اما همدلی آموزش و پرورش با دفاع مقدس به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

محمد امیری ادامه داد: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس یک ملت در برابر دشمن است. ملتی که در همه اقشار دست به اسلحه شدند و در مقابل دشمن به مقاومت و ایستادگی پرداختند و از مرزهای کشور جانانه دفاع کردند و دشمن نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به ایثار گری های بی نظیر شهدای اسلام گفت: به واسطه ایثارگری شهدای عزیز ما، که با پذیرش خطر و ریختن خون پاک خود، آرامش را برای نسل گذشته و آینده به ارمغان آوردند.

امیری ادامه داد: در بحران های اجتماعی باید عده ای ایثار کنند تا آرامش برقرار شود. همچنان که امسال ایثارگرانی در حوزه سلامت و بهداشت و حوزه آموزش و پرورش باید از خود گذشتگی کنند تا نسل آینده از این خدمات بهره مند شوند.

خبرنگار: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار