زنگ مقاومت، ایثار و شهادت در فیروزه نواخته شد

فیروزه(پانا)- همزمان با سراسر کشور و به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، زنگ مقاومت، ایثار و شهادت در آموزشگاه ولی عصر(عج) فیروزه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مقاومت، ایثار و شهادت در فیروزه نواخته شد

پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهرستان فیروزه در جمع دانش آموزان آموزشگاه حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان نواخته شد.

محمد کوهستانی، مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیروی مقاومت بسیج سپاه فیروزه با درود به روح پر فتوح شهیدان، بنا به حضور در مدرسه و فضای تربیتی این مکان مقدس، به ایراد سخنانی در خصوص تبیین اهداف و ارزشهای دفاع مقدس پرداخت.

وی با زنده نگهداشتن با یاد و خاطره شهیدان، با مد نظر قرار دادن توصیه رهبری به دانش آموزان مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش، تلاش و اهتمام آنان را به این بیان جلب کرد و ادامه داد: آنچه که در سالهای هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل رخ داد، همچون دانشگاهی دانست که همواره ثمرات و برکات آن برای نسل های همچون شما دانش آموزان ساری و جاری است.

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس فیروزه با بیان خاطرات رزمندگان نوجوان دفاع مقدس، به گوشه هایی از دلاوری های آنان پرداخت که به نوعی برای دانش آموزان ملموس و قابل تامل بود.

وی اهمیت و به کار گیری نسل فرهیخته و متعهد به جامعه را که دست پروده خون پاک شهیدان است را راهکار موفقیت و شکوفایی راه رفیع شهدا قلمداد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار