احمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس عنوان کرد:

پنجاه وسومین جلسه شورای معاونین ناحیه دو کرج ،با حضور الهویی معاون ابتدایی مدیر کل

کرج(پانا)- "پنجاه وسومین"جلسه شورای معاونین ناحیه دوکرج با حضور معاون ابتدایی مدیر کل و مدیران منتخب مدارس با هدف بررسی نحوه آموزش دانش آموزان و شناسایی چالش های پیشرو برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پنجاه وسومین جلسه شورای معاونین ناحیه دو کرج ،با حضور الهویی معاون ابتدایی مدیر کل

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرج وشهرستان فردیس، پنجاه وسومین"جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرج وفردیس با حضور معاون ابتدایی مدیر کل برگزار شد.

این نشست شورا با حضور مدیران منتخب مدارس وبا هدف بررسی نحوه آموزش دانش آموزان و شناسایی چالش های پیشرو برگزار شده بود.

احمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج،ضمن تشکر از همکاران ومعلمان در فرایند آموزش دانش آموزان با توجه به مشکلات آموزش مجازی ایشان را پیش قراولان سپاه توسعه وپیشرفت کشور خواندند وافزودند:درهفت ماه گذشته، معلمان علیرغم نبود امکانات کافی وبرنامه مدون ،در تولید محتوا،آموزش آنلاین وهر آنچه که مانع استمرار فرایند آموزش وپرورش دانش آموزان بود خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: مزد همه این تلاش ها فرمایش مقام معظم رهبری در سی وچهارمین جلسه مدیران آموزش وپرورش کشور بود که خطاب به معلمان ایشان را "افسران سپاه توسعه وپیشرفت کشور خواندند" واین قدر شناسی رسالت تمام مسئولین حوزه برنامه ریزی آموزش وپرورش و لزوم مراقبت،همراهی وبرنامه ریزی برای استمرار این فعالیت عظیم وتاثیر گذار را صد چنان کرده است.
در ادامه این نشست،الهویی معاون ابتدایی مدیر کل، مدیریت در شرایط بحرانی را دشوار توصیف کرد وگفت:اگر قرار باشد آموزش باعث تغییر رفتار نزد فراگیران شود باید مدرسه بعنوان محور اصلی آموزش تقویت شود وبرای تقویت مدرسه مدیران باید سه مولفه را بجد پیگیر باشند.

معاون مدیرکل تصریح کرد؛ مدیران باید رهبر وفرمانده استمرار آموزش درمدارس باشند وبا هر عاملی که این فرایند را دچار اختلال کند به شدت مقابله نمایند.
-مدرسه باید برای آموزش اثر بخش دارای برنامه مدون وعملیاتی باشد.
مدارس حتما دارای اطلس آموزشی باشند وشکل های آموزش را در آن ترسیم کرده باشند.

الهویی در پایان یکی دیگر از راهبردهای موفقیت مدارس در شرایط حاضر را تقسیم کار بین عوامل خواندند وگفتند:
باید پشتیبانی سامانه شاد،حوزه فنی وپرورشی وتولید محتوای الکترونیکی در هر آموزشگاه متولی خاص داشته، تا مانع از در هم تنیدگی واخلال فرایند یاد دهی ویادگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار