رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

مرکز نیکوکاری تخصصی بارویکرد فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از راه‌اندازی مرکز تخصصی نیکوکاری با رویکرد فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نیکوکاری تخصصی بارویکرد فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

اسماعیل خرامید در نشستی که پیش از ظهر امروز با معاون فرهنگی کمیته امداد امام استان هرمزگان داشتند با بیان این مطلب که به زودی مرکز تخصصی نیکوکاری با رویکرد فرهنگی در مکان سازمان دانش آموزی راه اندازی می گردد گفت: هدف از راه اندازی این مرکز تسهیل گری در زمینه امور تحصیلی دانش آموزان و شناسایی ظرفیت های موجود می باشد که برابر هماهنگی‌های خوبی که بین سازمان دانش آموزی و کمیته امداد استان هرمزگان ایجاد شده که انشا الله با این تعامل در روند کمک به دانش آموزان نیازمند این مرکز تحت عنوان مداد رنگی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: جهت فعالیت گسترده این مرکز از تمامی ظرفیت ها به ویژه ظرفیت بی‌بدیل فرهنگیان و خیرین استفاده خواهد شد و در استان موضوع خیرین علمی شناسایی و در تدریس دروس و همچنین فعالیت در زمینه کنکور در فضای مجازی بهره برداری لازم به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی کمیته امداد در ادامه جلسه ضمن قدردانی از سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: از این تعامل به وجود آمده قطعاً نتایج بسیار خوبی حاصل خواهد شد.

وی همچنین افزود: در خصوص جشن عاطفه ها سازمان دانش آموزی به طور فعال ورود کرده و یکسری تبلت‌هایی پیش بینی شده که به صورت نیم بها در اختیار دانش آموزان تحت حمایت قرار خواهد گرفت و این کار مستلزم این است که خیرین و دانش‌آموزان مبلغ ۵۰ درصدی هزینه های تبلت را تهیه نمایند.

زارعی همچنین به راه اندازی مرکز تخصصی نیکوکاری با رویکرد فرهنگی در محل سازمان دانش آموزی اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد: با شکل گیری و فعالیت این مرکز اقدامات موثری در زمینه تحصیل دانش آموزان نیازمند در گوشه گوشه استان صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار