ارتباط تصویری زنده سرپرست منطقه1 با مدیران منطقه

تهران(پانا)- فاطمه سیدمومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با مدیران مدارس منطقه به صورت زنده در بستر نرم افزار شاد گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط تصویری زنده سرپرست منطقه1 با مدیران منطقه
فاطمه سیدمومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک 31 شهریور ماه 99 به مناسبت بازگشایی مدارس و گرامی داشت هفته ی دفاع مقدس، به منظور تبیین برنامه راهبردی منطقه و نیز ایجاد ارتباط موثر بین مدیریت و معاونین آموزش و پرورش منطقه با مدیران مدارس، درارتباط تصویری زنده ای که در گروه "مدیران منطقه یک" در بستر نرم افزار شاد برگزار شد، گفتگو کرد.
سیدمومن ضمن تقدیر از تلاش های مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه یک وعرض تسلیت ایام ماه صفر گفت: سال تحصیلی 1400-1399 سال متفاوتی است و مسئله کویید ۱۹ مسئله جمعی است که دنیا را تغییر داده است. ما خانواده مدیران باید با تکیه بر ظرفیت های مدارس چالش های پیش رو را با روش های حل مسئله برداشته و اهداف سند تحول را عملیاتی کنیم و باخلاقیت از افزایش اختیارات در زمینه مدرسه محوری که یکی از مهمترین مسائل درسالهای اخیر بوده است؛به محیط و فضای آموزش و یادگیری تنوع دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.
سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک تصریح کرد: در دنیای مدرن مدیریت سه مبنا دارد؛ درک صحیح موقعیت سازمان، ارتباط و جلب مشارکت، جسارت تغییر رویه و در همین راستا برنامه های عمل ارائه شده از سوی منطقه باید درون مدرسه ای شود و با توجه به شرایط مدرسه عملیاتی شود.
سید مومن با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: آموزش نکات بهداشتی و مراقبت از همه ی کادر مدارس از سرایداران که آسیب پذیرترین و مؤثرترین افراد در خط مقدم مدارس قرار دارند و همکاران، که افسران سپاه پیشرفت آموزش کشور هستند و فرزندان عزیز ما که آینده سازان ایران اسلامی اند؛ باید دغدغه همه ما باشد.
سید مؤمن در ادامه در مورد تعریف آموزش و پرورش در سند تحول بنیادی سخن گفت و افزود: آموزش مخاطب جدید، نیاز به سر فصل های جدید آموزشی دارد. کیفیت بخشی به آموزش و توجه به تکالیفی که طرح گروهی مجازی و تولید پروژه های مجازی گروهی را به دنبال داشته باشد در ادامه ی تولید محتواهای همکاران بسیار لازم است ولی باید دقت نظر داشته باشیم در راستای تولید محتوای آموزشی موجبات فرسودگی و در نتیجه ناکار آمدی نیروی انسانی را فراهم نکنیم.
وی توجه ویژه به پایه ی اول دبستان و سال دوازدهم را خواستار شد و افزود: همچنین در پایه های هفتم، هشتم و نهم به دلیل هدایت تحصیلی، مدیران متوسطه دوره ی اول دقت نظر بیشتری داشته باشند.
سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک برنامه ها و نکات مهم کاربردی برای مدیران ایثارگر منطقه ایراد کرد و از تمام مدیران درخواست کرد تا همه با هم اندیشی و همکاری برای رسیدن به اهداف عالی آموزش و پرورش تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار