برگزاری مسابقات انتخابی مسابقات جهانی شطرنج در شهرقدس

شهرقدس ( پانا) - مسابقات انتخابی مسابقات جهانی شطرنج دانش آموزی دخترانه و پسرانه در مرحله کشوری به صورت غیرحضوری و آنلاین در سالن شهید باهنر اداره آموزش و پرورش شهرقدس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات انتخابی مسابقات جهانی شطرنج در شهرقدس

مسابقات انتخابی مسابقات جهانی شطرنج دانش آموزی دخترانه و پسرانه به صورت غیرحضوری و آنلاین و به روش سوئیسی و انفرادی در پلتفرم lichess.org در دو مرحله مقدماتی و فینال در سالن شهید باهنر اداره آموزش و پرورش شهرقدس برگزار می‌شود.

مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و حضور بازیکنان دارای عناوین بین‌المللی و بازیکنان عضو تیم ملی در این مسابقات سطح رقابتی مسابقات را بسیار افزایش داد. در این مسابقات از هر استان ۴ تیم که شامل ۲ تیم پسرانه و ۲ تیم دخترانه حضور دارند.

مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی مسابقات جهانی شطرنج دختران در هر رده سنی در ۱۱ دور که از مورخ ۹۹/۶/۲۹ شروع شد و در تاریخ ۹۹/۶/۳۰ به پایان رسید. در این مسابقات در رده سنی الف دختران ۱۸ تیم با حضور ۵۷ بازیکن و در رده سنی ب دختران ۲۷ تیم با حضور ۴۵ بازیکن به رقابت پرداختند.

مسابقات انتخابی مسابقات جهانی شطرنج پسران نیز در رده سنی الف و ب از مورخ ۱ الی ۳ مهر در سالن شهید باهنر اداره آموزش و پرورش شهرقدس برگزار خواهد شد.

خبرنگار : ترانه صحبت‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار