نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

اطاعت محض از فرمانده کل قوا و وحدت آحاد مردم رمز پیروزی است

تبریز(پانا) -نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آحاد مردم گفت: آمادگی و هوشیاری خود را همواره حفظ کنید و  رمز پیروزی را اطاعت محض از فرآمین فرمانده کل قوا و وحدت یکپارچه خود قرار دهید.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اطاعت محض از فرمانده کل قوا و وحدت آحاد مردم رمز پیروزی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درآیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس مقاومت که همزمان با سراسر کشور در مصلی تبریز برگزار شد؛ ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این هفته، هفته گرامیداشت جوانمردیها و تجلیل از ایثارگریهاست و نقش فرماندهی ولی فقیه در پیروزیهای دفاع مقدس بسیار اثر گذار بوده است.

وی افزود: قدرت وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد بازدارندگی و تهدید دشمنان در این میان قابل انکار نیست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: آنچه باعث پیروزی ملت ما شد؛ همان وحدت همه آحاد است و در ادامه آن جنگ و دفاع ما به پیروزی رسید.

وی بابیان اینکه ما آغازگر جنگ نبودیم گفت: با وجود آن دشمن را از میهن بیرون کردیم و نگذاشتیم به اهداف خود برسد و پیروز شدیم. نماینده ولی فقیه در استان افزود: اثر بخشی جبهه مقاومت با تاکید بر مکتب سپهبد قاسم سلیمانی غیر قابل انکار است. این موج بیداری در سطح جهان به برکت شهدای مدافع حرم و شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای دیگر است و اینها از برکات دفاع مقدس می باشد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی صحبت از دفاع مقدس شود؛ نقش، سهم و مشارکت مردمی بویژه جوانان انقلابی نباید فراموش شود زیرا که آنان نقش اصلی را در دوران دفاع مقدس داشتند.

آل هاشم با اشاره به اینکه باید از دفاع مقدس درس گرفت گفت: باید الگو سازی کرده و فرهنگ جهاد و شهادت رابا تجلیل ازشهدا و جانبازان و همه فداکاران آن دوران انجام دهیم زیرا که این فقط یک هفته با برنامه های نمادین نیست و باید مقدمات این‌ فرهنگ را ترویج داد.

وی ادامه داد: این هفته بهانه ای است تا نقش روحانیت در دفاع مقدس را یادآوری کنیم.روحانیتی که ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب نموده اند.فرصتی است تا سهم و نقش زنان شیر دل و شیر زنان و بانوان را یاد آور شویم که در جبهه و پشت جبهه و حضور برای پشتیبانی از جبهه در آنان تجلی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز فداکاریهای دفاع مقدس را ارج نهاده و گرامی می داریم افزود: درست است که امروز در ظاهر جنگی در کشورمان نداریم ولی دشمنان را کلافه کرده ایم و دشمنان بدانند تا انتقام شهدایی مثل سپهبد سلیمانی ها را نگرفتیم آرام نمی نشینیم.

وی ادامه داد: به نیروهای مسلح و تمام مردم توصیه می کنیم تا آمادگی و هوشیاری خود را همواره حفظ کنند چرا که دشمن راحت ننشسته است.

آل هاشم با اشاره به اینکه ترامپ تازه می خواهد مکانیسم ماشه را اجرا کند گفت: ما ۴۰ سال است در تحریم هستیم و تمام کارهایمان را در همین تحریم انجام دادیم.

وی در پایان رمز پیروزی را اطاعت محض از فرآمین فرمانده کل قوا و دیگری وحدت آحاد مردم به خصوص نیروهای مسلح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار