سه هزار و ۹۹۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی کاشان مرخص شده‌اند

تاکنون ۶۰ هزار و ۸۸۸ نفر به مراکز درمانی و تشخیصی کرونا در کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند

اصفهان ( پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۳۱ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و سه مورد فوتی در این بازه زمانی رخ داده است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سه هزار و ۹۹۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی کاشان مرخص شده‌اند

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه تاکنون ۶۰ هزار و ۸۸۸ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: سه هزار و ۹۹۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی کاشان مرخص شده‌اند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که یک نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل بادرود، یک نفر دلیجان، یک نفر اهل محلات و ۳۱ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۱۶۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری هستند که ۳۴ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و سه مورد فوتی که یک زن ۵۲ ساله و دو مرد ۸۱ و ۸۲ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن ۸۲ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش 2 هزار و ۹۶۲ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده و حداکثر سن بیماران بستری در بخش ویژه مراکز درمانی منطقه کاشان ۸۷ سال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار