توزیع 300بسته معیشتی و هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - در ادامه کمک‌های مومنانه، امروز 300 بسته های حمایتی لوازم التحریر با عنوان پویش همکلاسی مهربان به استعداد ۳۰۰ بسته با همت بسیجیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 300بسته معیشتی و هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان ناحیه دو شهر ری

مدیر ناحیه دو شهر ری در حاشیه رزمایش مومنانه گفت: مومنان؛ نعمت‌هایی خدا به شما نازل کرده است، شما هم بخشی از آن را در راه خدا ببخشید و به همنوعان خود و همشهریان نیازمند کمک کنید.
علی یزدان پناه بر تداوم جمع آوری کمک های مومنانه در دومین مرحله از رزمایش مواسات و توزیع آن بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا، تأکید کرد و افزود: ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، به ویژه با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در دهه اول ماه صفر برگزار شد.

رضا رستمی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه دو شهرری در آئین رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه 300بسته حمایتی لوازم التحریر با عنوان پویش همکلاسی مهربان با همت بسیجیان به مناسبت دهه اول محرم و فرا رسیدن سال تحصیلی جدید برگزار شد، اظهار کرد: به همت بسیجیان پایگاه‌های مدارس، خیرین نیک اندیش، تعداد 300 معیشتی تهیه و آماده توزیع بین نیازمندان است.

خبرنگار:جواد تلطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار