نمایندگان سیستان و بلوچستان در دهمین دوره مجلس دانش آموزی در بیانیه ای اعلام کردند:

دفاع مقدس نگین درخشان تاریخ ایران زمین است

زاهدان (پانا) - نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در دهمین دوره مجلس دانش آموزی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس نگین درخشان تاریخ ایران زمین است

در این بیانیه آمده است: هشت سال دفاع مقدس نشانگر استقامت دلیر مردان ایران است . ایرانی که در دل خود باکری ­ ها و آ وینی­ها و مغفوری­ها را پرورش می دهد. دفاع مقدس نمایانگر عشق است. عشقی که از فهمیده و محمدی شروع و با شهیدان زنده­ ای همچون سلیمانی ادامه یافت و نشان داد که نهضت ایثار پایان یافتنی نیست. دفاع مقدس نگین درخشان تاریخ ایران زمین است. نگینی به سرخی خون شهیدان ، به ارزش از خود گذشتگی و به شیرینی شهادت.

این بیانیه ادامه می دهد: نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در دهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران؛ در آستانه آغاز چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس که مصادف با فرارسیدن ماه صفر است، در مقابل مجاهدت و ایثارگری شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، مقاومت و امام شهدا که حسینی وار در مقابل یزیدیان زمان ایستادند و همچنین شهدای مدافع سلامت، سرتعظیم فرود می آورد و ضمن تجدید میثاق با ولایت مطلقه فقیه و امامین انقلاب اسلامی؛ اعلام می دارد با تفکر ناب دین مبین اسلام برای حفظ و پاسداری از ارزش های انقلاب تا پای جان ایستاده و ادامه دهنده راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار