معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد:

آغاز فعالیت 26 پایگاه انتخاب رشته کنکور در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از فعالیت 26 پایگاه انتخاب رشته کنکور در استان خبر داد و گفت پایگاه های انتخاب رشته کنکور آموزش و پرورش استان آماده ارائه خدمات به دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت 26 پایگاه انتخاب رشته کنکور در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «قدرت اله قاسمی» با اعلام این خبر اظهار کرد: در ایام اعلام نتایج اولیه کنکور توسط سازمان سنجش، پایگاه های انتخاب رشته آموزش وپرورش فعال و به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته "خدمات مشاوره ای و راهنمای انتخاب رشته" ارائه می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان افزود: با توجه به مطالبه عمومی و انتظار والدین و دانش آموزان آموزش و پرورش خود را مکلف می داند آنان را در برداشتن گام آخر یاری کند، چرا که انتخاب رشته دقیق و اصولی یکی از برگ های برنده داوطلبان کنکور سراسری برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه است و برای انجام هرچه بهتر آن نیاز به اطلاعات دقیق و بهره مندی از ظرفیت مشاوران مجرب و متعهد مدارس است که با حضور مستمر در کنار دانش آموزان در جریان سال های تحصیلی و با آگاهی و شناخت بیشتر از آنان راهنمایی و مشاوره می دهند.

وی همچنین توصیه کرد: خانواده ها به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش مستقر در نواحی و مناطق اعتماد کنند و در دام تبلیغات افراد غیر متعهد و سودجویان که با دریافت هزینه های گزاف دانش آموزان را دچار سر درگمی می کنند، قرار نگیرند.

وی ادامه داد: 95 نفر از مشاوران فعال در این پایگاه ها با داشتن آخرین اطلاعات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1399 و با استفاده از نرم افزارهای تخصصی و کاربردی و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

آدرس پایگاه های انتخاب رشته نواحی و مناطق استان به شرح جدول زیر می باشد:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار