مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

رتبه سوم استان زنجان در میزان ثبت‌نام کنندگان تسهیلات کرونایی در کشور

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:استان زنجان در میزان ثبت‌نام کنندگان تسهیلات کرونایی در کشور رتبه سوم را به دست آورده است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رتبه سوم استان زنجان در میزان ثبت‌نام کنندگان تسهیلات کرونایی در کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در گفتگوی زنده رادیویی با برنامه دانیشیخ عنوان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا 14 رسته شغلی را برای ارائه تسهیلات شناسایی کرده است تا با پرداخت این وام، بخشی از خسارت‌ها به این مشاغل جبران شود.

وی افزود: این تسهیلات 12 درصدی با فرصت خواب سه ماهه و بازه زمانی بازپرداخت24 ماهه در نظر گرفته شده است و تا کنون 9 هزار و 553 فقره پرونده به ارزش 204 میلیارد و 870 میلیون تومان در استان زنجان برای دریافت آن ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در این برنامه رادیویی که به منظور بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کرونا برگزار شد، تصریح کرد: استان زنجان از حیث تعداد پرونده‌های ثبت‌نامی 84 درصد از کل

پرونده‌های ثبت‌نامی کشور را به خود اختصاص داده که از این حیث، در رتبه سوم کشوریقرار و داریم و این در حالی است که میانگین کشوری 68 درصد است.

یوسفی با اشاره به اینکه 13 هزار و 785 کارگاه در مرحله اول در استان مورد شناسایی قرار گرفته و مشمول استفاده از تسهیلات کرونایی هستند، یادآور شد: تا کنون 9 هزار 529 طرح از میان کل طرح‌های ثبت‌نامی به ارزش

199 میلیارد و 340 میلیون تومان به بانک‌ها برای ارائه تسهیلات معرفی شده‌‌اند که از میان، 64 میلیارد و 210 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در شبکه بانکی برای پرداخت وام کرونا وجود دارد، ادامه داد: متاسفانه به دلیل برخی بلاتکلیفی‌ها در شعب بانک‌ها برای درنظر گرفتن استثنائات و همچنین وجود سامانه اختصاصی بانک ملی، در

امر ارائه تسهیلات با کندی روبرو هستیم که در این زمینه با دبیر هماهنگی بانک‌های استان جلسات و مکاتباتی داشتیم که ان‌شالله در روزهای آینده شاهد رفع موانع پرداخت خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: ما با بازدیدهای سرزده از شعب بانکی تلاش می‌کنیم تا بر اجرای این طرح نظارت کنیم و از طریق شورای هماهنگی بانک‌های استان، تخلفاترا پیگیری می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار