جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان:

مسئولین نظام بر صندلی هایی تکیه زده اند که خون هزاران شهید ضامن آن است

بهارستان (پانا)- نشست خبری رئیس ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عصر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین نظام بر صندلی هایی تکیه زده اند که خون هزاران شهید ضامن آن  است

سروان احمد بوربور رئیس ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهارستان گفت: از ابتدای تاریخ دنیا در حال جنگ بر حق علیه باطل است و دفاع مقدس ما خیمه ای بود که تمام کفر بر علیه حقی که به ناحق مورد حمله و تجاوز قرار گرفت و بیش از 137 کشور در دوران دفاع مقدس با سردستگی رژیم عراق به کشور ایران حمله و مرز های این کشور را مورد تجاوز قرار دادند.

بوربور گفت: رژیم صدام در طول جنگ با ایران بر این باور بودند که می توانند همچون گذشته قادسیه ثانی را خلق کنند که ملت ایران با رشادت ها و جنفشانی ها این خیال رژیم صدام را باطل کردند و خواب فتح تهران برای صدامیان و استکبار جهانی دیده نشد.

سروان احمد بوربور تشریح کرد: مردم ایران از تمام لذت های و نعمت های دنیا خود را منع کرده و با هدیه فرزندان خود به این نظام و کشور توانستند تا این انقلاب را زنده و پابرجا نگه دارند و لازم است که از این رشادت ها درس بگیریم برای خدمت به مردم.

رئیس ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: مسئولین لازم است بدانند که تکیه بر جایی زده اند که خون هزاران شهید ضامن این انقلاب بوده و باید طوری عمل کنند که شرمنده شهدا نشوند و با الگو قرار دادن هدف آنان رهرو راه رزمندگان باشند در خدمت مردم باشند.

او گفت: شصت و یک برنامه در طول هقته دفاع مقدس در شهرستان بهارستان اجرا خواهد شد که با توجه به وضعیت کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا غالبا از طریق فضای مجازی اجرا خواهد شد و سایر برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود و از جمله ی این برنامه ها: همایش یاد یاران،اعزام کاروان ولایت و مقاومت،شب های پر ستاره در بوستان استاد شهریار نسیم شهر،افتتاح کانال کمیل،40 یادواره شهدا اجرا خواهد شد.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار