مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جمع آوری بیش از 1۶ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها

زنجان (پانا) - رویداد ملی و معنوی شور عاطفه ها با شعار" همدل می شویم برای مهربانی در مهر"همزمان با سراسر کشور از 22 شهریور ماه در کمیته امداد استان زنجان آغاز شد و تا 11مهر ماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری بیش از 1۶ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد زنجان، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ،با اعلام این خبر گفت: از ابتدای طرح شور عاطفه ها تاکنون در استان زنجان 16 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در حمایت از دانش آموزان تحت حمایت جمع آوری شده است.
وی با بیان اینکه این طرح از ۲۲ شهریور ماه امسال آغاز و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد، گفت: به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت، طرح احسان و اطعام حسینی نیز تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه سال گذشته مردم خیر و نوع‌دوست استان 4 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: برنامه ریزی شده است امسال با توجه به شرایط کرونایی و نیاز دانش آموزان تحت حمایت به وسایل آموزش غیر حضوری از قبیل تبلت و گوشی این کمک ها افزایش یابد.
وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی به صورت فیزیکی محدود برگزارمی شود افزود: مردم خیر ونیکوکار استان می توانند از طریق درگاه های غیر حضوری #024*1*8877* وشمارت کارت مجازی 6037997950030420صندوق قرض الحسنه امداد ولایت جهت تهیه لوازم التحریر و سایر ملزومات آموزش غیر حضوری برای دانش آموزان نیازمند مشارکت کرده و یا به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه و هدایای خود را تقدیم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار