معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

مربیان پرورشی باید خلاق و دارای وسعت دید باشند

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی عنوان کرد مربیان پرورشی با ایجاد طرح های خلاقانه در مدارس و با ایجاد فضای شاد، مدرسه پویا ایجاد  کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی باید خلاق و دارای وسعت دید باشند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس ناحیه ۲ تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجی است برای نسلهای آینده تا با جانفشانیهای شهدا برای پاسداری از کشور آشنا شوند.
وی ادامه داد: کرونا در جهان نیاز به همنوع را آموزش داد. کمکهای مومنانه نشان داد که اجتماع ما و مردممان دیدی عالی در این زمینه دارند و افتخار می کنیم که با حمایت از دانش آموزان نگذاشتید آنها از تحصیل باز بمانند.
طاهر علمی افزود: در کنار آموزش نباید تربیت را تعطیل کرد.حس مسئولیت پذیری شما بسیار تحسین بر انگیز است. باید مبارزه در بحران را به دانش آموزان آموخت و این کار مجازی شود.
وی خاطر نشان کرد: امروز آموزش و پرورش فعال را با عمل به وجود آوریم.ابزار انگیزه درست عمل کردن و گفتار همراه با عمل است که با نشان دادن آنها به دانش آموزان این کار را انجام دهیم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: چهار توانمندی مربیان موفق را به وجود می آورند و می تواند مدرسه پویا و با انگیزه به وجود بیاورد که ابتدا آشنایی با مسائل تربیتی و هنر است.
وی افزود: از دیگر خصوصیات مربی موفق؛ شادی و نشاط است. آسیبهای اجتماعی در ایام کرونا رو به افزایش است. جامعه پویا، با نشاط و شادمانی به وجود خواهد آمد.
علمی گفت: دقت در رفتار دانش آموزان باید توسط مربیان و معاونین پرورشی انجام گیرد. مربی پرورشی باید در اختیار دانش آموزان باشد تا آنها را دور از آسیبهای اجتماعی نگه دارد.
وی ضمن بیان اینکه مربی پرورشی باید برخوردار از خلاقیتها و وسعت دید باشد افزود: در زمان کرونایی دقت کنیم تا طرح های خلاقانه در مدارس ایجاد کنیم و از این طریق دانش آموزان را در مدرسه بانشاط نگه داریم و موجب ایجاد مدرسه پویا شویم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان هفت"پ" موفقیت را برشمرد و گفت: امیدوارم پیگیری، پیشگیری، پرکاری، پرسشگری، پاسخگویی، پایداری و پرهیزکاری نقشه راه موفقیت شما باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار