معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

برگزاری آزمون های سواد آموزی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بیش از 200 حوزه امتحانی استان

تهران(پانا)- دومین جلسه ستاد امتحانات سواد آموزی با حضور اعضای ستاد استان به منظور بررسی وضعیت آزمون های دوره های سواد آموزی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون های سواد آموزی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بیش از 200 حوزه امتحانی استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، زینالی سرپرست معاونت سوادآموزی شهرستان‌های تهران از برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون های دوره‌های سه‌گانه؛ سوادآموزی، تحکیم سواد و انتقال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بیش از 200 حوزه امتحانی در سطح استان خبر داد.

او در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون‌های طرح نروژی و ریلیف در پاییز 99 ضمن تقدیر از زحمات همکاران در سطح استان و مناطق اظهار کرد: برابر بانک اطلاعات استان، تعداد عوامل برگزار کننده آزمون مشتمل بر 1 هزار و 250 نفر (رئیس حوزه، مراقب، ناظر، مصحح و ... ) بوده و برابر نظر مساعد اعضای ستاد مقرر شد از عوامل اجرایی منتخب برگزارکننده آزمون‌ها تجلیل صورت پذیرد.

زینالی ادامه داد: مقرر شد با توجه به تصمیم اعضاء جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی در برگزاری آزمون‌ها، کارگروهی به این منظور تشکیل و تصمیم نهایی در این کارگروه اتخاذ شود.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه وضعیت امتحانات و ارزشیابی در نیمه دوم سال 99 اعم از طراحی، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر اجرایی مورد نیاز برای برگزاری امتحانات منوط به اقتضای شرایط بهداشتی، روند آموزش، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد امتحانات سوادآموزی استان است، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صیانت از سلامت سوادآموزان، آموزش‌دهندگان و سایر عوامل اجرایی در همه فرآیندهای آموزش و آزمون مورد تایید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار