عباس زاده: ایجاد شبکه نخبگان در حوزه های مختلف فرهنگی ،هنری وقرآنی الزامیست

تهران (پانا) - عباس زاده، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 14،معتقد است ایجاد شبکه نخبگان در حوزه های مختلف فرهنگی ،هنری و قرآنی ضروری ترین ماموریت حوزه ی پرورشی است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
عباس زاده: ایجاد شبکه نخبگان در حوزه های مختلف فرهنگی ،هنری وقرآنی  الزامیست

محمود عباس زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 در آیین تقدیر از رتبه ها و برگزیدگان کشوری مسابقات فرهنگی هنری وقرآن،عترت دانش آموزی منطقه 14 که با حضور سعید جهانشاهی ،مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 ، و سایر میهمانان در سالن جلسات اداره منطقه 14برگزارگردید،گفت: ایجاد شبکه نخبگان در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری وقرآنی ضروری ترین ماموریت حوزه ی پرورشی است.

عباس زاده افزود: در سال تحصیلی جاری به لطف خدا دانش آموزان منطقه 14موفق به کسب 10 عنوان کشوری در مسابقات فرهنگی هنری و 2 رتبه کشوری در مسابقات قرآن،عترت دانش آموزی شدند که جا دارد به این عزیزان و خانوادهایشان تبریک گفته و از پیگیری های موثر همکاران حوزه پرورشی با توجه به محدودیت هایی که شیوع ویروس کرونا در برگزاری مراحل نهایی ایجاد کرد،کمال تشکر را داشته باشم.

وی افزود: با توجه به پتانیسل خوبی که در این دانش آموزان سراغ داریم باید ترتیبی اتخاذ شود تا با ایجاد شبکه نخبگانی هم از تجربیات حرفه ای این دانش آموزان به عنوان کمک مربی در اجرا و کیفیت بخشی در مسابقات دانش آموزی استفاده کرد و هم در بخش داوری مسابقات از ایشان بهره جست.

معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 14 ادامه داد: اولین گام در ایجاد این همدلی و همکاری، فعال کردن انجمن های کانونی دانش آموزی در ذیل فعالیت کانون های فرهنگی تربیتی و سازمان دانش آموزی در مناطق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار