بازدید رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی شهر تهران ازآموزش وپرورش منطقه یک

تهران(پانا)- احمدی ، رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی ،آموزش و پرورش شهر تهران از مجموعه فعالیت های مقطع ابتدایی منطقه یک بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی شهر تهران ازآموزش وپرورش  منطقه یک
روز شنبه 29شهریورماه 99 مهدی احمدی رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی شهر تهران ضمن تبریک انتصاب شایسته فاطمه سید مومن ازتلاش های مدیر سابق مجموعه تقدیر کرد و با مهربخش، معاون ابتدایی منطقه در نشستی فعالیت های مقطع ابتدایی را بررسی کردند.
در ادامه احمدی با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران گروههای آموزشی و آموزگاران؛ گفت: توانمند سازی معلمان بسیار امر مهمی می باشد وحتما با استفاده از آموزش های مجازی بستر مناسب جهت توانمند سازی آموزگاران فراهم شود.
سپس رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی شهر تهران در دفتر معاون آموزشی منطقه حضور یافت. حمیدرضا مهربخش، معاونت آموزش ابتدایی در ارتباط با فعالیت های انجام شده در زمینه ستاد ثبت نام و وضعیت ساماندهی نیروی انسانی وشرایط مدارس مقطع ابتدایی در شرایط حال حاضر در منطقه یک (شمیرانات) گزارشی ارائه کرد.
مهربخش در ادامه؛ مطالبی درمورد امکانات مدارس، آموزگاران و دانش آموزان جهت آموزش مجازی، تولید محتوا ، شبکه شاد،ارایه کرد. احمدی ضمن تاکید بر ارزشیابی توصیفی، از مجموعه معاونت ابتدایی خواست در این زمینه پشتیبانی لازم انجام شود. همچنین ایشان در ارتباط با سامانه شاد و امکانات آن مطالبی ارائه کرد.
مهربخش معاون ابتدایی منطقه در ارتباط با فعالیت های انجام شده در زمینه ستاد ثبت نام و ساماندهی نیروی انسانی توضیح داد.
در پایان کارشناس گروههای آموزشی منطقه فعالیت های گروههای آموزشی را تبیین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار