وریا غفوری: باید حرفه‌ای باشیم تا دست پر زمین را ترک کنیم

تهران (پانا) - کاپیتان استقلال شرایط تیمش را پیش از دیدار هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه خوب ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
وریا غفوری: باید حرفه‌ای باشیم تا دست پر زمین را ترک کنیم

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، وریا غفوری کاپیتان استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل الشرطه عراق، اظهار داشت: ما چند روز نسبت به سایر رقبا بیشتر استراحت کردیم و فرصت بیشتری برای تمرین داشتیم که این برایمان خوب است. ۲ بازی اخیر الشرطه را هم دیده ایم و آنها را آنالیز کرده ایم. آماده هستیم تا در دور جدید مسابقات، قدم اول را محکم برداریم و نتیجه مطلوبی بگیریم.

وی افزود: متاسفانه به خاطر بیماری کرونا مدتی است از حضور هوادارانمان محروم هستیم. استقلال میلیونها هوادار دارد و این هواداران انرژی بسیار خوب و مثبتی برای ما هستند. هرچند که الان با ما نیستند اما قلب میلیونها هوادار از کشورهای مختلف با ما است و انرژی آنها تیم را همراهی میکند. همه سعی و تلاش ما هم خوشحالی آنهاست. استقلال بازیکنان باتجربه ای دارد و باید حرفه ای باشیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

کاپیتان استقلال اظهار داشت: چند ماه قبل و با فراگیر شدن ویروس کرونا، چند بازیکن ما هم به این بیماری مبتلا شدند که اثر بدی روی تیم ما گذاشت و ما تیم کامل خود را در اختیار نداشتیم اما با گذشت زمان شرایط بهتر شد و خوشبختانه الان تیممان کامل است. امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب از گروهمان صعود کنیم و در مرحله حذفی هم موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار