رزمایش مشترک همدلی و کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت برگزارشد

پاکدشت( پانا)- فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پاکدشت از برگزاری رزمایش کمک های مومنانه و توزیع کارت های هدیه بین دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش مشترک همدلی و کمک مومنانه با حضور فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت برگزارشد

رضا امجدی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پاکدشت همدلی مردم را عامل موفقیت ایران در بحران کرونا دانست و از رزمایش مشترک همدلی و کمک مومنانه خبر داد و افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و ارزش های دینی و اخلاقی است که کمک های مومنانه ایران در کل دنیا منحصر به فرد است و یکی از دلایلی که در بحران کرونا در دنیا موفق بودیم این بود که با همدلی پیش رفتیم. رزمایش کمک مومنانه، با فرمایش رهبری جهت کمک به نیازمندان با توزیع کارت های هدیه به مبلغ 300000ریال برای دانش اموزان شهرستان پاکدشت انجام شد.

امجدی با اشاره به تاثیرگذاری همدلی و کمک های مومنانه مردم ایران در هر سختی و بحران، گفت: رزمایش کمک های مومنانه در کشور ما باید به یک نهضت تبدیل شود.

این اقدامات در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در ایام بازگشایی مدارس صورت گرفت برآنیم تا با تاسی از حضرت ولی عصرعج الله تعالی فرجه و شریف این روند را ادامه دهیم تا بخشی از مشکلات دانش آموزان بی بضاعت مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار