ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس از رادیو تهران مشخص شدند

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، با تدارک ویژه برنامه های متنوع یاد و خاطره شهدا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را گرامی می دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس از رادیو تهران مشخص شدند

داستان «اسماعیل، اسماعیل» اثر زنده یاد محمود گلابدره یی تا (پنجشنبه ۳ مهر ماه)، از ساعت 23:30 در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود.

داستان «اسماعیل، اسماعیل» یکی از اولین آثار داستانی دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۰ منتشر شده و چندین بار در شمارگان بالا تجدید چاپ شده است. گلابدره یی در این داستان، ماجرای خانواده ای را روایت می کند که با اولین هجوم دشمن، از اهواز به شوشتر فرار می کنند و در آنجا ساکن می شوند.

گفتگو با فیلم سازان دفاع مقدس

برنامه «صحنه» در گفتگو با هنرمندان و چهره های محبوب مردمی هر شب ساعت 21 روی آنتن رادیو تهران می رود.

این برنامه که به تهیه کنندگی محمد بخشایش تهیه و تولید می شود در هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا، با معرفی فیلم های دفاع مقدس و گفتگو با سازندگانی که صاحب سبک سینمای دفاع مقدس هستند، پخش خواهد شد. مخاطبان در این بخش از برنامه گفتگو درباره فیلم هایی با محتوای صلح، آزادی و... را می شنوند.

تهران میدان شهداء

شبکه رادیویی تهران از برنامه «تهران میدان شهداء» ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران؛ با همسر شهید، فرزندان، والدین شهداء گفتگو و یاد و خاطره شهداء را گرامی می دارد. این برنامه کاری از گروه تهران و رویدادهاست که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته به معرفی فرماندهان و سرداران شهید می پردازد. در این برنامه بیشتر با زندگی و خاطرات شهید یاسینی، شهید کشوری، شهید شیرودی، شهید اردستانی، شهید همت، شهید زین الدین، شهید غلامرضا رهبر آشنا می شویم.

گفتگو با فرماندهان راهبردی

مخاطبان رادیو تهران هر روز برای آگاهی بیشتر از اتفاقات و رویدادهای روز، گفتگوهای ویژه برنامه «پارک شهر» رادیو تهران را که با مسئولین کشوری و لشکری در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برقرار می شود، دنبال می کنند.

این برنامه در هفته مقدس در گفتگو با فرماندهان راهبردی، چهره های شاخص و تاثیرگذار در جنگ تحمیلی به عملیات های مهم می پردازند.

ویژگی های دفاع مقدس

مجموعه برنامه«گفتاورد» برنامه‌ای گفتگو محور در ساحت اندیشه، تاریخ و سیاست است که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 22 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود. این برنامه که به تهیه کنندگی معصومه خیاطون تهیه و تولید می شود در هفته دفاع مقدس در گفتگو با کارشناسان به ویژگی های دفاع مقدس و تفاوت آن با سایر جنگ ها و... می پردازد.

پزشکان عرصه دفاع مقدس و مدافعان سلامت

«تهران کلینیک» مجله ای پزشکی و روانپزشکی که علاوه بر موضوعات پزشکی به مسائل و مشکلات مردم در زمینه سلامت اختصاص یافته است. این برنامه در هفته دفاع مقدس از ساعت 10 در گفتگو با پزشکان و پرستاران عرصه دفاع مقدس که هم اکنون در عرصه مدافعان سلامت کوشا هستند با مرور خاطرات و دستاوردهای 8 سال جنگ تحمیلی تقدیم حضور مخاطبان می شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید.

همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار