بازدید معاون پرورشی منطقه3 از کانون پردیس وسازمان دانش آموزی منطقه

تهران ( پانا ) - فیروز یارمحمدی ،معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 3 به همراه حبیبه افسرطلا،کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی از کانون فرهنگی تربیتی پردیس وسازمان دانش آموزی منطقه 3 بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی منطقه3 از کانون  پردیس وسازمان دانش آموزی منطقه

بازدید بهترین روش برای تشخیص این موضوع است که یک محیط آموزشی دارای چه کفیتی است. حتّی یک بازدید کوتاه هم به ما در شناسایی نقاط قوّت و چالش‌های آن کمک خواهد کرد. امروز صبح روز شنبه 99/06/29 فیروز یارمحمدی ،معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 3 به همراه حبیبه افسرطلا،کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی از کانون فرهنگی تربیتی پردیس وسازمان دانش آموزی منطقه 3 بازدید کرد.

در این بازدید در ابتدا رمضان دیو سالار، مدیرکانون پردیس وسازمان دانش آموزی منطقه 3 گزارشی از روند برنامه های اجرا شده فصل تابستان دربستر شبکه شاد بیان کرد و از برنامه ریزی در دو حوزه کانون پردیس و سازمان دانش آموزی وهمچنین تدوین برنامه عمل سالانه مربوط به حوزه پرورشی در سال تحصیلی 1400-1399 که در شرایط فعلی بصورت مجازی خواهد بود، خبر داد.

درادامه فیروز یارمحمدی،معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن بازدیداز فضاهای آموزشی کانون پردیس،گفتگو با مربیان و تشکر از کلیه همکاران و ارایه برنامه های مطرح شده در خصوص برنامه ریزی و استفاده از تمامی ظرفیت ها در جهت تحقق برنامه ها مطالبی را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار