وجود انسجام مدیریتی در طرح جدید نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی اعلام کرد در طرح جدید نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، انسجام مدیریتی وجود دارد که می ‌توان اختلاف در خصوص این طرح را رفع و با مدیریت دادگستری استان، طرح جدید را با مشورت همه نهایی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
وجود انسجام مدیریتی در طرح جدید نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رزم حسینی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ره باغ حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که از روز اول خدمت گذاری به مردم مشهد بر آن تاکید شد، مرتفع کردن اختلافات چند ساله موجود در طرح ثامن با همراهی مدیران استانی است.
وی افزود: در یک سال گذشته فراز و نشیب های بسیاری در مسیر این پروژه قرار داشت که مورد توجه همه مردم ایران و مقام معظم رهبری ایران واقع شده است.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شورای عالی شهرسازی مدعی آن است که هر ١٠ سال باید طرح ها بازنگری شود، بنابراین جلسات مرتبط در این خصوص برگزار و در ستاد تدبیر استان نیز هماهنگی ها با دادگستری و دستگاه های مرتبط انجام شد.
رزم حسینی خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین نشستی که با حضور مسئولان و نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، صورت جلسه ای امضا شد که بر اساس همان صورت جلسه، امروز شاهد برگزاری چنین مراسمی هستیم.
وی اضافه کرد: در طرح جدید نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، انسجام مدیریتی وجود دارد که می ‌توان اختلاف در خصوص این طرح را رفع و با مدیریت دادگستری استان، طرح جدید را با مشورت همه نهایی کرد.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در ستاد تدبیر استان نیز مدیریت پروژه برای نهایی کردن طرح به دادگستری واگذار شده تا مشکلات اصلی رفع و در چند ماه آینده این طرح در شورای عالی شهرسازی تصویب شود.

غلامعلی صادقی، رییس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: امروز به لطف خدا توافق های خوبی بین بخش های مختلف جهت اجرای فعالیت عمرانی اطراف حرم صورت گرفته که جای تقدیر دارد.
وی افزود: از اینکه همه برای سرعت گرفتن فعالیت های عمرانی نسبت به گذشته مصمم هستند، بسیار خرسند هستم. همچنین این همدلی باید در حرکات و فعالیت های عمرانی نیز وجود داشته باشد تا این مجموعه از رکود خارج شود.
رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امیدواریم فعالیت های عمرانی ما در شهر مشهد نسبت به گذشته با افزایش چشمگیری همراه باشد.

عملیات اجرایی این پروژه به مساحت 17 هزار و 500 متر مربع و اعتبار 200 میلیارد ریال و با هدف ایجاد راه ارتباطی جدید و مسیر پیاده به سمت بارگاه منور رضوی، افزایش سرانه فضای سبز در منطقه ثامن، تسهیل تشرف زائران و مجاوران به بارگاه منور رضوی، بهره گیری از فضاهای عمومی ایجاد شده به منظور برگزاری مراسمات آیینی و رویدادهای مذهبی و استفاده از عرصه ره باغ جهت تخلیه فضای زیارتی حرم مطهر رضوی در مواقع ضروری و بحران آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار