محمد صیدلو: ضرورت ایجاد سرمایه های مولد در آموزش و پرورش

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره با به اهمیت اجرای فرایندهایی که منجر به سرمایه های مولد در آموزش و پرورش می شود، گفت قوانین در همه جای آموزش و پرورش یکسان است اما یک مدیر است که می تواند با همین قوانین یکسان یک مدرسه را در اوج قرار دهد یا به افول برساند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: ضرورت ایجاد سرمایه های مولد در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه برنامه‌های اقتصادی و کارآفرینی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران که با حضور با حضور الهیار ترکمن معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش، اردستانی مدیرکل امور حقوقی وزارت آموزش و پرورش در کهریزک برگزار شد، گفت: قوانین شوراهای آموزش و پرورش از پیشروترین قوانین کشور است.

او افزود: قوانین شوراهای آموزش و پرورش از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و با تفاسیر درست و بومی و منطقه‌‌ای می توان از این قوانین بهره برد.
صیدلو با تاکید بر نگارش شیوه‌نامه اجرایی قانون بند (د) تبصره ۹ برای اولین بار در شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: این تفاسیر و تبیین شیوه‌نامه اجرایی می تواند به اجرای قوانین بسیار کمک کند و بلاتکلیفی‌ها در این زمینه را از بین ببرد.
این مقام مسئول تدوین شیوه نامه اجرایی قانون ماده ۱۶ آموزش و پرورش و تشکیل کارگروه تخصصی تحصیل اسناد را از دیگر اقدامات ارزنده در شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از املاک ارزشمند آموزش و پرورش فاقد سند مالکیت است که در این زمینه اقدامات ارزنده‌ای در استان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار