مدیر کمیته امداد امام خمینی:

19000 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان داریم

اصفهان ( پانا) - کریم زارع، مدیر کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد امسال به خاطر تقارن جشن عاطفه ها با محرم و ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین، عنوان برنامه به شور عاطفه ها تغییر نام پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
19000 دانش آموز  تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان داریم

کریم زارع، مدیر کمیته امداد امام خمینی در گفت و گو با پانا گفت: امسال به خاطر تقارن جشن عاطفه ها با محرم و ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین، عنوان برنامه به شور عاطفه ها تغییر نام پیدا کرد. هر سال در این ایام جشن عاطفه ها برگزار می شود که امسال به عنوان شور عاطفه ها برای کمک کردن به دانش آموزان برای تهیه لوازم التحریر و آموزش آن ها در نظر گرفته شده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا و آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجای نیاز دیدیم که در تهیه لوازم آموزش مجازی به خصوص تبلت که تعداد قابل توجهی از دانش آموزان این امکان را ندارند با کمک گرفتن از خیرین و مردم نیکوکار این فعالیت را به سرانجام برسانیم.

او ادامه داد: هرساله از طریق پایگاه حضوری این کمک ها را جمع آوری می کردیم، ولی امسال از طریق فضای مجازی و کد دستوری *8877*31*1# و تلفن نیکوکاری 096877 و شماره کارت 6063737000002509 که مردم می توانند از تمام این امکانات برای کمک کردن به این دانش آموزان استفاده کنند. امسال نزدیک 19000 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد که نیازمند این کمک ها هستند داریم و نسبت به سال گذشته حدود 1000 دانش آموز به تعداد دانش آموزان نیازمند افزوده شده است.

خبرنگار: حسن تقیان و علی طاهر پناه .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار