اجرای سیاستها و برنامه تحولی قوه قضائیه در کلیه حوزه های قضایی استان زنجان

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سفر یک روزه از پیش اعلام نشده به حوزه های قضایی ابهر و خرمدره، ضمن بازدید از برخی بخشها وشعب در دیدار جدا گانه با مسئولین و قضات ابهر و خرمدره گفت که هدف از این حضور سرزده عرض خداقوت و تشکر از زحمات و تلاشهای ارزشمند همکاران و شنیدن مسائل و مشکلات بصورت چهره به چهره است.

کد مطلب: ۱۱۲۳۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سیاستها و برنامه تحولی قوه قضائیه در کلیه حوزه های قضایی استان زنجان

وی در اولین دیدار با رئیس دادگستری، دادستان و کلیه قضات و کارکنان حوزه قضایی خرمدره گفت: با تلاش و اقدامات مجموعه توفیقات بسیار خوبی در اجرای سیاستها و برنامه های دوره تحول قوه قضائیه بدست آمده که نشان از همت و روحیه انقلابی و جهادی کارکنان است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان از اقدامات حوزه های قضایی شهرستان خرمدره در بخشهای مختلف از جمله توجه به موسسه مصلحین، کاهش ورودی جرایم و جمعیت کیفری زندانها و پیشگیری از وقوع جرم که نتایج ارزشمندی داشته است تشکر کرد.

وی در ادامه سفر در جمع مسئولین و قضات دادگستری شهرستان ابهر افزود :این شهرستان از نظر درجه بندی ،میزان جمعیت ،صنعت و سهم مهم در اقتصاد از جایگاه خوبی در استان برخوردار است لذا نوع ارائه خدمات به مردمان این شهرستان نیز متفاوت است.

عالیترین مقام قضایی استان اظهار داشت: دستگاه قضایی حافظ دفاع از حقوق عامه ، موقوفات و دفاع از قانون می باشد، بنابرین جامعه انتظار ایجاد نظم، امنیت و توجه به حوزه پیشگیری از ما را دارد و بر همین اساس وظیفه مان سنگین است.

صادقی نیارکی بیان کرد: ما ملزم به اجرای برنامه تحولی قوه قضائیه هستیم و اجتهاد در برنامه ها نداریم و تابع سیاستهای مرکز هستیم و بایستی این سیاستها و برنامه ها در کلیه حوزه های قضایی و در بخشهای مختلف با قوت و جدیت اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در برخی حوزه های قضایی توفیقات بسیار خوبی کسب شده از جمله شهرستان خرمدره و ابهر که بایستی این تجربیات کاری و اقدامات اثر گذار به سایر حوزه ها حتی سایر استانها انتقال داده شود، چرا که با هم افزایی و تعامل میان کلیه مجموعه ها و حوزه های قضایی کارها اثرگذار خواهد بود.

در این دیدار ها روسا دادگستریها،دادستانها و قضات شهرستهانهای ابهر و خرمدره به بیان نقطه نظرات و مشکلات حوزه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار