سینمایی «امپراطوری پاریس» در قاب شبکه چهار

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «امپراطوری پاریس» به کارگردانی ژان فرانسوا غیشه 27 شهریورماه ساعت 20:30 برای اولین بار از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

کد مطلب: ۱۱۲۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سینمایی «امپراطوری پاریس» در قاب شبکه چهار

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، فیلم سینمایی امپراطوری پاریس یک فیلم جنایی به کارگردانی ژان فرانسوا غیشه است که در سال 2018 منتشر شد.
در این فیلم هنرمندانی همچون وینسنت کاسل- آگوست دیل- پاتریک چنیاس به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه فیلم آمده است: فرانسوآ ویدوک یک محکوم فرانسوی است که در دوران حکومت ناپلئون موفق می شود به همراه یک همبند دیگر خود از امن ترین زندان فرانسه فرار کند.چند سال بعد او تصادفا توسط پلیس شناسایی شده و در پاریس دستگیر می شود. او که نزد رییس پلیس پاریس برده شده در یک لحظه غفلت آنها فرار می کند. او که از فرار کردن و مخفی شدن خسته شده شبانه به خوابگاه رییس پلیس آمده و به او پیشنهاد می دهد که در قبال گرفتن تمام اشرار و دزدهای پاریس که بخوبی او آنها را می شناسد, مقدمات عفو اوتوسط امپراطور را سبب شود...
گفتنی است «سارا» ساخته داریوش مهرجویی عنوان فیلم سینمایی دیگری است که جمعه شب ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
سارا یازدهمین فیلم داریوش مهرجویی در مقام کارگردان و محصول سال 1371 است.
داستان این فیلم از نمایش‌نامه خانه عروسک اثر هنریک ایبسن الهام گرفته شده است. حسام برای درمان بیماری‌اش مجبور است به خارج از کشور سفر کند. سارا همسر او مخارج سفر او را تامین می‌کند، اما می‌گوید که این پول را از محل ارثیه پدرش به دست آورده است. حسام بهبودی می‌یابد سارا پنهان از چشم شوهرش با کار سخت و مداوم خیاطی سعی می‌کند بدهی‌های خود را پرداخت کند. گشتاسب مردی که به سارا کمک مالی کرده است متهم به جعل اسناد شده است و ...
نیکی کریمی، امین تارخ، خسرو شکیبایی در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده‌اند.
واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما در روزهای پایانی هفته، پنجشنبه و جمعه جدید ترین آثار از سینمای ایران و جهان را تقدیم به علاقه مندان هنر هفتم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار