اجرای 132 مصوبه در مسیر تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان

زنجان (پانا) - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد در راستای حمایت از تولید و برطرف ساختن مشکلات پیش روی تولید کنندگان استان، در سال جاری تاکنون 132 مصوبه از مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 132 مصوبه در مسیر تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، ناصر فغفوری افزود: در نیمه نخست سال جاری 45 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار زنجان برگزار شده است که ماحصل برگزاری این جلسات 180 مصوبه بوده است.

وی اظهار کرد: از 180 مصوبه این کارگروه 132 مصوبه اجرایی و 48 مصوبه در دست اجرا است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر این اساس تاکنون 73 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: این جلسات تاکنون در کلیه شهرستان های زنجان و نیز در محل واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به توافق‌های انجام شده با بانک‌های عامل برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و جهش تولید امیدواریم با تحقق این مهم حجم بالایی از تسهیلات وارد استان شود که بسیار اثرگذار خواهد بود.

فغفوری با بیان اینکه واحدهای مشکل‌دار و تعطیل در اولویت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قرار دارند، ادامه داد: تلاش می‌شود برای این قبیل واحدها راهکاری مانند جذب سرمایه‌گذار جدید یا کمک به سرمایه‌گذار فعلی مجموعه در پیش گرفته شود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل‌های موجود کارخانجات که با ظرفیت پایین‌تری مشغول به کار بوده و مشکل فروش دارند، اضافه کرد: با حمایت‌هایی که از این واحدها به عمل می‌آید می‌توان نسبت به افزایش ظرفیت فروش اقدام کرد که این امر منتج به ایجاد اشتغال جدید در این مجموعه‌ها می‌شود.

این مسئول با اشاره به ضرورت توجه به موضوع جهش تولید و همکاری همه ارگان‌ها برای تحقق آن، گفت: همه تلاش‌ها بر این است که امسال علاوه بر اینکه واحدهای راکد فعال می‌شود، ظرفیت موجود فعلی کارخانجات نیز افزایش یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه همه تلاش ما این است مصوبات کارگروه تسهیل اجرایی شود، تصریح کرد: از سال ۹۴ که کارگروه ایجاد شده تاکنون ۹۴ درصد مصوبات اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار