جلسه هماهنگی تالیف کتب مربوط به شهدای معلم و دانش آموز استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - دومین جلسه کارگروه تالیف کتب مربوط به شهدای معلم و دانش آموز با حضور اعضای کارگروه تالیف کمیته دانش آموزان وفرهنگیان استان در محل اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی تالیف کتب مربوط به شهدای معلم و دانش آموز استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه حسین میرزایی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در برگزاری کنگره شهدای استان در کمیته دانش آموزی و فرهنگیان و با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسات گذشته کارگروه تالیف، ضمن تاکید بر لزوم آشنایی و معرفی شهدای فرهنگی ودانش آموز استان به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص تالیف کتاب مربوط به شهدا ی دانش آموز و تجدید چاپ کتاب مردان آفتاب پرداخت.

در ادامه توفیقی مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان با اشاره به اینکه بیش از 420 شهید نوجوان در استان تقدیم انقلاب شده بر اهیمیت جمع آوری اسناد شهدا ومعرفی در قالب کتاب تاکید کرد.
مرتضاپور و محمدی کارشناسان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز ضمن اشاره تخصصی به نحوه چاپ و تالیف کتابهای مرتبط با حوزه ایثار وشهادت بر پیگیری تامین اعتبار و مباحث فنی و هماهنگی با مولفین تاکید کردند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد پیگیری لازم در خصوص نحوه تجدید چاپ کتاب شهدای معلم توسط اداره کل حفظ آثار به عمل آید و همچنین راه اندازی مرکز شهید پژوهی دانش آموزی و تجهیز کتابخانه یکی از مدارس شاهد به آثار وکتب تالیف شده در حوزه مربوط به شهدای استان با مشارکت اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس از دیگر موارد مصوب در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار