راه‌ حل کاهش قطعی برق در ملارد راه اندازی پست منطقه قپچاق است

ملارد ( پانا) - فرماندار شهرستان ملارد به همراه مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران و‌ مدیرعامل برق منطقه ای تهران طی بازدید از پست ۶٣ کیلو ولت صفادشت، مسائل و مشکلات و همچنین برنامه ریزی های تقویت پست مذکور را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌ حل کاهش قطعی برق در ملارد راه اندازی پست منطقه قپچاق است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد در جریان این بازدید سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد در سخنانی اظهار کرد: خواسته ما از مسئولین استانی برق برنامه ریزی سریع و هدفمند جهت رفع مشکلات پرباری پست ۶۳ کیلو ولت صفادشت و‌ آزاد سازی ظرفیت این پست برای بارگذاری جدید و‌ فراهم شدن ظرفیت لازم برای درخواست‌ های تامین برق جدید بخصوص‌ در بخش صنعتی شهرستان ملارد است.

او افزود: با وجود تلاش های جدی و شبانه روزی مدیریت منطقه برق شهرستان ملارد و اقدامات بسیار مناسب در این حوزه به دلیل کمبود شدید در زیرساخت ها گلایه مندی مردم به ویژه صنعتگران در این حوزه بسیار زیاد است.

برنجی تصریح کرد: امروز این منطقه نیازمند توجه ویژه مسئولین استانی برق است تا محرومیت هایی که در این حوزه داریم را کاهش دهیم.

فرماندار ملارد بیان کرد: تسریع در استقرار پست ۶۳ کیلو ولت سیار که قول قطعی وزیر محترم نیرو در سال گذشته بوده، بخش عمده مشکلات برق صنعت شهرستان را مرتفع می نماید وراه حل کاهش قطعی برق در ملارد راه اندازی پست منطقه قپچاق است که توقع میرود به زودی کلنگ زنی آن صورت گیرد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار