طرح بهبود کسب و کار با مشارکت تسهیلگران اجرایی می شود

اردبیل (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از اجرای طرح بهبود کسب و کار با مشارکت تسهیلگران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح بهبود کسب و کار با مشارکت تسهیلگران اجرایی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه هماهنگی با تسهیلگران برای اجرای این طرح گفت: مبتدی بودن سرمایه گذاران یکی از موانع مهم کسب و کار بوده که با مشارکت تسهیلگران این مشکل تا حد زیادی رفع می شود.

او افزود: فعال شدن تسهیلگران به عنوان رابط سرمایه گذاران و دستگاههای اجرایی و بانک ها در سرعت بخشی به بوروکراسی اداری و اخذ مجوز و تسهیلات کارآفرینی با اهمیت است.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به سنتی بودن برخی کسب و کارهای کوچک، سرمایه گذاران این واحدها اطلاعات زیادی از روند بوروکراسی اداری ندارند که این امر به دلسردی آنان از ادامه کار منجر می شود.

عزیزی اظهار کرد: حضور تسهیلگران مسلط به قوانین و بروکراسی های اداری در سرعت بخشی به روند اجرا موثر بوده و باعث ارتقای رتبه استان در بهبود فضای کسب و کار می شود.

او با بیان اینکه این طرح به عنوان پایلوت در بخش های شهرستان خلخال اجرا می شود، افزود: در صورت موفقیت این طرح در سایر شهرستان های استان نیز اجرایی می شود.

عزیزی گفت: تسهیلگران با شناسایی پتانسیل های منطقه در زمینه تولید و اشتغال می توانند متقاضیان راه اندازی واحدهای کسب و کار را به سمت تولیدات پربازده سوق دهند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح تسهیلگری کسب و کار توسط این نهاد اجرا می شود، از اجرای این طرح در روستاهای شهرستان خلخال خبر داد.

فرهاد سبحانی افزود: تمامی طرح های کسب و کار پیشنهادی در حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری در این مناطق بررسی و در خصوص تسریع در روند اجرا مشاوره ها و اقدامات تسهیلگری انجام می شود.

او با بیان اینکه تسهیلگران این طرح به تمام قوانین حوزه کسب و کار و راه اندازی واحدهای تولیدی واقف هستند، خواستار همکاری دستگاه های مرتبط در صدور مجوزها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار