کمک ۳۰ میلیاردی دانش‌آموزان در رزمایش همدلانه

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بیان کرد دانش‌آموزان در زمان شیوع ویروس کرونا ۳۰ میلیارد تومان در قالب رزمایش همدلانه برای کمک به افراد بی‌بضاعت جمع‌آوری کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۳۰ میلیاردی دانش‌آموزان در رزمایش همدلانه

به گزارش ایرنا، علیرضا کاظمی درباره رزمایش های همدلانه دانش آموزان اظهار داشت: آموزش و پرورش در چند ماه گذشته سه رزمایش برای کمک به افراد بی بضاعت برگزار کرد که رزمایش همدلانه نیز پس از شیوع ویروس کرونا یکی از آنها بود.

وی عنوان کرد: ۳۰ میلیارد تومان با یاری دانش آموزان در زمان تعطیلی مدارس در ماه مبارک رمضان جمع آوری شد و پس از آن، دومین رزمایش همدلانه نیز توسط فرهنگیان ادامه پیدا کرد.

رزمایش سیل مهربانی همکلاسی‌ها برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

کاظمی همچنین درباره برگزاری رزمایش سیل مهربانی همکلاسی ها برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دانش آموزان در این پویش کمک های بسیاری کردند، ۲۳ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

رزمایش همکلاسی مهربان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درباره برگزاری رزمایش همکلاسی مهربان گفت: این رزمایش به منظور تهیه لوازم تحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان در خانواده های بی بضاعت است که همچنان در جریان است.

کاظمی با بیان اینکه آموزش و پرورش در نظر دارد فرهنگ نیکوکاری در میان دانش آموزان ترویج شود، افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی بر اساس برنامه های سند تحول وظیفه دارد برای دانش آموزان موقعیت تربیتی یعنی شرایطی که دانش آموزان بتوانند آموزه های تربیتی را تمرین کنند، ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش ها، داشتن نگاه مادی و اقتصادی نیست، بلکه آموزش و پرورش به دنبال تربیت اجتماعی دانش آموزان با نگاه ایجاد روحیه احسان، نوع دوستی و مهربانی در میان آنهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار